Elegance is de laatste week heel hongerig, echt anders als normaal. Ze krijgt onbeperkt hooi, 3/4e schep subli merrie brok en 3/4e schep mijten gerste-mix en dan nog een paar goeie handen hartog compact gras. Dit lijkt me toch voldoende?
Lijkt voldoende maar ik zou het wel in de gaten houden.. staat ze op kale wei/paddock/zand? Klinkt als voldoende eten maar ik ga altijd af op wat de paarden aangeven. Misschien is het we gewoon instinct om te bunkeren/hongerig te lijken.
Het lijkt mij idd ook voldoende, ze staat in een paddock en krijgt het hooi uit slowfeeders. Het is nu echt wel heel anders dan zin hebben in iets lekkers zoals Fjorden dat altijd kunnen hebben. Ze ziet er verder ook gewoon goed uit.
Set_Elkol
Geplaatst: 23-03-14 13:46
Als je het echt heel duidelijk anders vind dan gewoon lekker trek zou ik wel aanvullen, met iets zoals Seniores Priores, Speedibeet of iets anders. Jij weet zelf denk ik het beste wat ze mag hebben En anders de subli brok of de mijten toch wat verhogen. Mag ze geen slobber mash van Pavo? mijn paarden vinden dat heerlijk maar er zal wel van alles inzittten.
Elegance_
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-14 13:51
Ja ik zit er toch maar aan te denken om haar dan maar iets meer te geven anders.. Pavo krijgt ze niet meer van me ivm de jeuk. Erg lastig dit..
Ik heb thuis nog wel een zak slobber in de schuur staan maar die staat al best een tijd open ik weet niet of die dan nog wel goed is.