Ik was dit topic even helemaal kwijt. Heb snel even bijgelezen, en ik schrik zo erg van het nieuws over Gam. Waarom nou Gambie (Had natuurlijk geen 1 mogen overkomen alleen vond Gambler de leukste)
Heel veel sterkte met dit grote verlies, jullie hebben veel te kort van hem kunnen genieten. Maar wel het beste voor hem gedaan!
Dankjewel voor de lieve berichten allemaal , het geeft wel wat steun!
Het is een heel naar ongeluk , en het enige wat we nog voor hem konden doen is hem uit zijn leiden verlossen . Het voelt zo gek alleen nu ... Ik heb een aantal maanden met smart moeten wachten , hij was er en hij was weer weg :'( Ik ga van de week bij Marjolijn langs om even met Ice te knuffelen , hopelijk geeft dat wat steun ...
Nogmaals dank allemaal voor de lieve berichten. 'Mooi' om te lezen dat hij meerdere mensen heeft weten te raken. Hij was zo speciaal en zo lief.. Het is nog steeds niet te bevatten..
Ik hoop dat we volgend jaar een deel van hem terug gaan zien in zijn broertje of zusje
Wat fijn dat je even hebt kunnen veulenknuffelen. Ik had ook een zwak voor m. Ik heb m zien geboren worden op de cam.
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-17 23:22
Jakkes.. Hoe lang zal het duren voordat dit slijt?
Vandaag precies een week geleden en ik heb er nog steeds zoveel last van en t lijkt maar niet minder te worden.
Ik hoop dat ik straks weer net zo open kan staan voor het veulen van Ice als dat ik nu stond. Ik ben zo bang om weer zo te hechten en dat het dan fout gaat. Wat is dit naar zeg..