Heel veel sterkte voor jullie beiden! Wat jammer dat hij maar zo kort van het leven heeft kunnen genieten, het was zeker een mooi veulen! Had vast een droompaard geworden...
heel veel sterkte met dit verlies , tranen in mijn ogen had een mooie toekomst gezien voor jullie 2 en dan opeens is het voorbij
Tyrzavm
Geplaatst: 16-06-17 19:02
Ik was ook zo intens blij met hem , ik kon niet wachten tot hij eindelijk hier stond . We hadden een enorm goede klik en hij maakte me zo blij . In een klap alles weg , ik ben gebroken
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-17 19:59
Lief, jullie meelevende berichten. Dat geeft toch een beetje steun. Het is niet eerlijk Tyrza .
_mjwb
Geplaatst: 16-06-17 20:17
Mijn god, dit komt echt als een enorme shock aan. Ik heb echt moeite om mijn tranen tegen te houden. Heel veel sterkte, dit is jullie echt niet gegund. Hier zijn geen woorden voor... Hij was echt een ontzettend knap clown veulentje die ik met alle liefde heb gevolgd.
Icecrystal en passorapaard, nogmaals heel erg veel sterkte met het verlies van knappe Gambler
Lieve meiden, Enorm veel sterkte met dit zware verlies van de mooie Gambler, Heb hem op de camera geboren zien worden en nu is die prachtige heer er niet meer.
Caitlin_K
Geplaatst: 16-06-17 21:26
Wat een vreselijk nieuws Heel heel heel veel sterkte...