Ik heb ook al gestemd op de kinders En volgend jaar weer 4 veulens dus lekker druk en tijd voor een nieuw topic
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-15 20:10
ik ben aan het overleven...mijn mams is geopereerd aan nieuwe heup en volgende dag zit je dus thuis zonder hulp,lang leve je kinders......
bedankt voor het stemmen, ik ben nog niet zover...
testebeest ik heb haar op nu op 0,25 mg staan opgebouwd, advies is 0,5 maar denk dat ik het hier voorlopig bij houd.....
Nieuw topic sheddah??? ooit......
Keet haar babe heb ik vanmiddag zo van genoten....ze is mooi qua buik en best ver, maar nu als ik tegen buik roep: HALLO VEULEN knalt hij!!!......kan niet anders dan hij zijn tegen mijn handen aan en hoe druk ook dit zijn geluksmomenten waar ik van geniet en koester.........
Je moet gewoon je gevoel volgen san. Mil moest ook 0,5 nu een jaar later weer laten testen en zijn waardes zijn met 0,25 per dag nog goed. moet zeggen zodra ik hem heb geschoren hij gelijk weer beter in zijn vel zit
Een nieuw volgtopic is leuk maar wees zeinig pp jezelf. sterkte voor je moeder
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-15 21:59
testebeest thanks!!!!
en tuurlijk komt er een topic,dat verdienen ze toch
Mira283
Geplaatst: 01-11-15 22:13
Omdat San me mistte kom ik hier weer even posten haha.
Kaylee de lieverd moet beter worden, volg je gevoel San... Komt toch wel een veulenmeeting toch? Vier kleine terroristen sterkte San Wel een topic hoor voor mijn na 22 uur gezwets en vieze liedjes
Heb op beide veulens gestemd trouwens
cam
Geplaatst: 02-11-15 00:56
Ja een baby topic moet er wel komen. Alleen lastig met stemmen volgend jaar, nu kon ik op beide stemmen, hopelijk is het volgend jaar netjes verdeeld met 2 merries en 2 hengstjes