cobelens schreef:knuf voor jullie, tuurlijk spookt Desert door je hoofd. Samen knokken voor haar dochter
ja precies,zo voelt het ook..
timokyana schreef:Tjee. Klote nieuws maar je hebt een diagnose.... en kunt verder ??? behandelen?
En nu op prascend/ pergolide? Is kaylee eigenlijk drachtig? (spijt me als ik er overheen gelezen heb.)
In het cushing topic zitten geloof ik wel hele fijne behulpzame mensen met ervaring.
Maar ik denk dat jij allang weer aan het puzzelen bent![]()
Sterkte, hopelijk gaat het nu snel beter nu je haar gerichter kunt helpen!
Morgen gaan we pergolide ophalen...tuurlijk gaan we behandelen en ik als tegendraads persoon heb wederom stellig beweerd dat ik mijn paard(en) zo goed ken zeker Kaylee dat ik zie en vooral voel hoe ze reageert en welke dosering aanslaat....
En nee Kaylee is niet drachtig, zelfs nooit gedekt want ze werd nooit hengstig en ik heb alle adviezen in de wind geslagen geen regumate, niet hengstig spuiten, ik geloof in de natuur en zeker in gedrag van mijn dieren...er was een reden voor en ja dat blijkt......
Haha is al heel veel discussie over geweest dat ik geen echte fokker ben...Kaylee al 7 jaar (bijna 8)en nooit gedekt......foei

Nu ja nooit gedekt,ooit is Wynn uitgebroken en achter Kaylee (2 a 3 jaar toen) aangegaan toen hebben we haar hengstig laten spuiten voor de zekerheid want er was wel wat gebeurd en ze is erna zo ziek geweest en niet hengstig

Maar ze is wel vruchtbaar want wij zien aan Wynn wanneer ze hengstig zou moeten zijn en zelfs door eisprong ooit met spoed in kliniek beland...nu weet ik het al als ze weer ligt te dweilen met koliekverschijnselen, maar ga altijd alles na en stop er zelf pijnstilling in......
Maar goed ik ben zeker al weer aan het puzzelen en heb dossier Desert er ook weer bij

( zei ze hoopvol)