Deze week hebben Ice en Lenthe meegedaan aan een trailerlaad sessie van Annemarie van der Toorn. Allebei hebben ze het super goed gedaan en liepen, na even oefenen, makkelijk de trailer in .
Geen foto van Lenthe met het trailer laden maar wel een mooie in het bos ;
Ik kreeg nog wat baby foto's van Mae doorgestuurd van haar oude eigenaar .
Gambler is inmiddels volledig verkeersmak en kijkt nergens meer van op!
Hij verhuist morgen naar Passorapard. Ik hoop dat ik het droog hou, maar hij heeft gelukkig een geweldig plekje bij haar! Een afscheid foto met 2 dezelfde neusjes .
Mae is bij de hoefsmid geweest deze week. Was nog even wennen, en de hoefsmid had het zwaar , maar het is gelukt.
Mae vertrekt volgend weekend naar de Doniahoeve van Vulina hier op bokt. Als ze 3 jaar is halen we haar weer op.
Moun gaat woensdag richting het dekstation, voor een aantal weken, dus we hebben een hoop afscheid momentjes deze week .
Djoopie, inderdaad, daar twijfel ik niet aan . We gaan hem morgen daarheen brengen en dan gezellig blijven eten. Ik ben heel benieuwd wat hij van zijn nieuwe maatjes vindt.
Namira542
Geplaatst: 03-06-17 23:33
Awhh Gambie Ik wens hem veel plezier bij zijn nieuwe baasje en zijn nieuwe baasje natuurlijk ook met hem.
Zat de nieuwe eigenaar van Espresso nou ook op bokt of was dat ook Gambler?
Gambler is begin januari geboren? Wow, het gaat inderdaad snel dan...
Sterkte maar fijn dat je hele goede huisjes voor de venten hebt gevonden.
Tyrzavm
Geplaatst: 05-06-17 00:57
Gambler is vandaag veilig aangekomen bij ons thuis. Hij moet even wennen dat Ice niet in de buurt is maar dat komt wel goed! We gaan het rustig opbouwen hier zodat alle 3 de paarden aan elkaar kunnen wennen . Mijn grote paard was nogal verrast dat er opeens een veulen liep dus ik hou Jimmy even apart zodat hij rustig de tijd kan nemen om even aan het idee te wennen dat er 1tje bij is gekomen!