2 amha miniveulens verwacht bij SKS met een lach en traan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sylke104

Re: 2 amha miniveulens verwacht bij SKS met een lach en traan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 18:47

en of ik mee duim!!!!!! :(:)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 20:02

Lieve Sandra ik heb al een hele tijd niets meer gepost, maar in stilte ben ik je wel blijven volgen. Heb je verdriet om Desert meegekregen en nu weer zorgen om Kaylee :(:). Ik ga er geen lang berichtje van maken, want ik moet nu eigenlijk leren. Maar wil je toch even vertellen dat ik in de jaren dat ik je volg zo'n belangrijk ding van je geleerd heb: volg je gevoel. In de afgelopen tijd is dat goud waard geweest voor mij (en m'n paardje). Het is en blijft lastig, vooral wanneer je student bent en je niet heel veel geld hebt, maar het heeft me al zover gebracht. Ik wil je daarvoor echt heel erg bedanken :+:. Ik duim voor je mee dat wat de uitslag ook is er een oplossing komt voor jou en Kaylee <3. Liefs Claire

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-15 21:55

Kijk Claire en daar doe ik het voor...... _/-\o_ :*
ik stel mij kwetsbaar op hier op bokt,hoe dom kan het soms zijn met een hoop hypocriete mensen en beste stuurlui aan wal, maar gewoon alle vriendschappen die hier uit ontstaan zijn door alle jaren heen en zeker na Desert haar topic en nu na maanden stop dit topic weer aangehaald,ben ik dankbaar met zulke lieve mensen om mij heen.....en oprecht dank jullie wel!!!!
Een hoop mensen zullen dit gevoel nooit begrijpen maar over wie zegt dat meer....?
Ik heb een goed voornemen ik ga weer delen met jullie alles over het wel en wee hier en ik denk dat menig mens er van kan leren en zo niet lees dit topic lekker niet en ook niet mee :P

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:34

_/-\o_
Hele gekke ingeving van mijn meisje.....coniferen of esdoorn in de buurt?
En kalium en vitamine B in de breedste zin op orde?
Vraag me niet waarom, maar dat moest ik vragen.
Jij begrijpt dat wel

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-15 22:44

Ja Es ik snap het en wordt tijd dat jij en je bijzondere meisje langs komen??? :*
Geen conifeer, esdoorn probeer ik achter te komen,er is een boom waar ik mijn vraagtekens bij heb...
en de rest laat ik bepalen in haar normale bloedonderzoek,wel grappig,kalium ben ik momenteel met onze hond bezig,b12 zelf,insuline..Rene is diabeet en soms lijkt we of ze alles overneemt wat in ons gezin is.....

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 07:26

Dat ze voor Cushing te jong zou zijn is onzin, het jongste paard met Cushing (misschien is dat inmiddels veranderd, maar dit was toen we dachten dat Anne het had) is 3..
Vaak laten mensen pas testen als het paard al een krullende vacht heeft, die niet meer loslaat... Maar wanneer dat symptoom zich uit is de Cushing vaak al vergevorderd en misschien al jaaaaaaren aan de gang (met alle andere symptomen die dan ineens op z'n plek lijken te vallen..)
Het schijnt zo te zijn dat daarom de gemiddelde leeftijd van paarden met PPID zo hoog ligt...

Maar goed, testen kan nooit kwaad en zeker weten ook niet...

Super fijn dat je een nieuwe, meedenkende dierenarts hebt, dat is zó belangrijk!
Ook ik ga maandag duimen voor jullie!

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:48

Tjeee San! Cushing heb ik idd ook al vaker gehoord bij jongere paarden. Ik ga ontzettend hard voor je duimen natuurlijk!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:09

San de tijd van komen zal heus nog wel eens daar zijn.
Maar je hebt genoeg gidsen om je heen. En als je goed voelt en kijkt dan weet je goed hoe nabij ze zijn
maar op afstand zijn we ook altijd dichtbij .
Misschien had ik dit beter in pb kunnen sturen maar ik vertrouw de mensen in dit topic voldoende , ook voor dit soort uitspraken is hier plek.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-15 23:10

Volgens mij wat ik nu allemaal ingelezen heb is het jongste paard geregistreerd cushing 7 jaar net als Kaylee maar dan ga ik weer net als bij Desert toen met uitslag ct-scan hele lijf..het vergelijkingsmateriaal......
En tsja laat ik al vanaf mijn 17e van alles krijgen wat niet bij mijn leeftijd hoorde en een huisarts van goud die onvoorwaardelijk in mij geloofde en gewoon testte...... ;)

Es je hebt helemaal gelijk ik voel ze....ik stel mij ook kwetsbaar op en waardeer het heel erg dat je het doet en durft,denk niet dat iemand hier en ook de vele meelezers iets aan hebben te merken en zo ja. }:) maar dat zegt meer over hun dan over ons..... _/-\o_

Ik ben vanaf gisteren weer vreselijk aan het knarsen,heb bitje en alles,nu zo pijn in kaken en kiezen vandaag (er zijn al paar kiezen getrokken omdat ik die tot en met wortels toe beschadigd had,1 in holtes lang verhaal)en voila..vanmiddag herder met dikke kaak,rondje dierenarts wij dachten wespensteek en bleek wortelontsteking kies....
Ik denk dat ik alle plannen voor morgen eens opzij zet en alle zorgen naast me neerleg en weer eens onbezorgd gaan genieten en dweilen in de wei....met paarden en honden

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 23:15

Kijk en dat bedoel ik nu met spiegelen en voelen.
Ga er maar weer eens heerlijk voor zitten meis Enne GENIET

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 23:16

San wou dat ik je een knuffel kon geven want jij verdient het echt! Geniet er morgen maar lekker van misschien wil Nikan wel even bij je op schoot liggen. En Chaske en ben haar naam even kwijt als die aan het spelen zijn is toch puur genot

onpaardJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 02:54

Lieve San, ik lees elke avond als ik thuis kom van mijn werk (jaaaah ik heb een baan) mee maar het is te laat om uitgebreid te reageren. Vind het erg leuk weer wat van je te horen. Het is nu 3 uur en ik duik mn bed in. Goed weekend allemaal.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:52

Heerlijk eindelijk weer eens een weekend waarin we gewoon buiten konden zijn zonder Door een plensbui te worden gesopt.
Had gisteren wel even een raar moment.
Zit tussen mijn paardjes en in ene zag ik pocahontas.
Het voelde zo werkelijk en op het moment dat je dan weer echt in het hier bent dan is het gemis weer zo intens.
Weet zeker dat jij ook van die momenten ervaart San.
En daar doen we het voor.
Die ultieme trouw en liefde die een dier je kan geven wat een geweldig gevoel en wat een voorrecht om dat te mogen ontvangen

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 20:46

Mira dank je en Yazhi heet ze.... :D

Onpaard,wat fijn zeg gefeliciteerd met je baan :* *\o/*

Es jazeker en ik denk dat veel mensen met vraagtekens zitten ik begrijp het en heb en voel vaak hetzelfde, maar ben gestopt om het uit te leggen aan mensen....
Thanks voor het delen :*

Hier best een heerlijk weekend gehad,veel en intens oprecht genoten van alle dieren om mij heen....gebeurt ook ineens veel dan,reacties op veulens verkoop maar ook mensen die ik tijd niet heb gehoord..
Vanmiddag weer belangloze sessie met klein meisje gehad met heel de kudde, moe,voldaan maar voor mij erg verhelderend en wederom de kracht van deze kudde...ik kan er blind op vertrouwen of de mensen er iets mee doen???
Maar dankbaar voor alles wat ik heb en ik koester het..... <3

Morgen Kaylee bloedprikken staat nu op vasten en ze is al zo -:(- op alles en iedereen...

Mijn wens is dat ik ooit mijn paard weer terug heb mijn soulmate,spiegel en grootste liefde ooit.....

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:07

Ik ga heel erg hard duimen voor je San!

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:16

Ik duim met je mee!

Gaat goedkomen tussen jou en Kaylee, ik weet het zeker! Desert zal jullie daarbij helpen!

Esje: helemaal niet raar (hoop ik......), ik voel, zie en hoor Sam ook regelmatig... Ik geloof graag dat hij nog bij ons is.... :+:

Mooi wat jij met je kudde doet Sandra.. Ik denk dat mensen er, al dan niet onbewust, echt wel iets mee doen... Hier heb ik in ieder geval het effect wel gemerkt, meisje denkt meer na en is in de omgang met paarden iets minder zenuwachtig :)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 21:31

Dank jullie :*

en Jasia wat fijn dat ik en de kudde een bijdrage hebben kunnen leveren toen....en zo te horen nog steeds als is het een klein stapje :o

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:35

Het is niet raar maar meeste mensen vinden van wel, en sommige overleden dieren en mensen zullen altijd bij je blijven gelukkig maar. Ik heb het met een van de katten Jack voel en zie ik ook regelmatig en weet gewoon dat ze er nog is. Vind ik heel erg gerust stellend.

Maar San je blijft een topper hoor!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 08:59

San van mij ook niet een hele post ik lees oom nog altijd mee.

Mil van mij heeft ook sinds een jaar cushing althans sinds een jaar geconstateert. Hij is nu 13 en ik vermoed dat hij het ook al had sinds veel eerder.

hele dikke knuffel en ik leef nog altijd met je mee. Ik heb zef even een hele dikke dip dus vandaar

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:36

Succes vandaag San!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:34

Lieve san, die ene zin in je post... je soulmate weer terug willen..
Na een tijd van rust heb ik de draad ook weer opgepakt om te puzzelen..

Ik vind je zo bijzonder,zo speciaal omdat ik uit je berichten de liefde lees, de liefde van jou voor je dieren, je gezin maar ook de liefde van hun voor jou. Je vecht je rot en je weet het, je voelt het.. hoe mooi en bijzonder het is.. Een van de weinige, elk een individu... dat maakt jou zo speciaal!!
Ik gun je zo van harte dat er antwoord komt op je vragen en dat de stukjes voor je meisje op zijn plek gaan vallen.

Ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag! :(:)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-15 21:32

Dank jullie :*

Wat een lieve woorden Rebecca <3

Ze hebben aardig wat buisjes bloed afgetapt en Kaylee bleef maar rustig staan, zo niet Kaylee-achtig,da denkt dat ze alle symptomen heeft van cushing/ppid maar hey het zijn paarden van San ,altijd iets wat niet te verklaren valt...
Ik wacht rustig af :):) :):) maar ik heb medegedeeld vandaag als er niets uit komt en ze steeds bevangen is en zoveel pijn mag ze straks alles en dan zeg ik uit liefde gedag en heb zo gehuild.....mijn hart brak maar eerlijk die breekt nu ook iedere dag als ik haar zo zie |( ,dus ik duim zo dat ze positief is dan kan ik er iets mee.....

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:44

Slik San.... Weet niet wat ik moet zeggen. Ik denk aan je....xx

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:44

Oh san
Hele dik knuffel , duim met je mee

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:49

Wat erg San, ik blijf hier ook keihard voor Kaylee duimen dat er wat uitkomt wat jouw duidelijkheid geeft
Hele dikke knuffel :(:)