Pfff nee he wat erg.. heel veel sterkte! Ik hoop echt dat het goed komt!!
lailapri
Geplaatst: 22-04-16 18:46
Ik weet niet hoe dat bij veulens zit maar misschien krijg ik spijt als ik het niet zeg. Mijn oude merrie heeft ook wel eens koliek. Alles ligt dan plat. Ze krijgt dit op de momenten dat er geen energie is voor de spijsvertering. Bijvoorbeeld als ze iets onder de leden heeft of als het een nacht te koud of te nat is geweest en ze zich warm heeft moeten houden.
Remmon
Geplaatst: 22-04-16 18:47
Pfff....het houd niet op zeg! Sterkte!!
Jespri
Geplaatst: 22-04-16 19:16
Nicole schreef:
Momenteel heeft mijn kruimel weer koliek.. Er word op dit moment een buik echo gemaakt waar het vandaan komt..
Jeetje Nicole, ik vind het zo vreselijk voor jou en je paarden. Heel veel sterkte.
Sjonge jonge hoe is het mogelijk dat er steeds meer pech bij komt. Ik hoop van harte dat de kleine meid opknapt en dat ze er helemaal bovenop komt. Nicole ik vind dat je het echt heel erg goed doet, wat zul jij gesloopt zijn! Heel veel sterkte en ik hoop echt van harte dat dit een positief eind heeft, dat verdienen jullie!
Naar nieuws hoop dat het snel opknapt. Kan de koliek komen door op stal houden en gebrek aan beweging daardoor? Ik weet dat het bij volwassen paarden wel een trigger kan zijn. Samen met de zware ab die voor een mens als darm onvriendelijk is.