Grappig filmpje! En wat leuk dat je Fuzz zo dichtbij hebt kunnen bewonderen en hij het zo goed doet in het span.
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-24 20:30
Ik ben ook ontzettend blij dat hij het daar zo goed doet. Als je er een verkoopt wil je natuurlijk dat ze zo goed mogelijk terecht komen. En ook fijn als het lukt.
Rond 2.50 maakte mijn moeder me wakker, "er ligt al een veulen naast". Oei, alarm niet gehoord? Nee hoor! Zo snel gegaan dat ze het alarm voor was. Meneer lag er al mooi naast en Lon was al actief bezig met drooglikken. Half uur later stond hij al en was al driftig op zoek naar het uier.
Beetje verbaasd door de kleur. Ik dacht vrijwel zeker dat Lon vos geboren was, maar na wat zoeken is dit nergens expliciet mij verteld, en zou het heel goed kunnen dat ze palomino geboren is! Ik denk dat deze flinke man ook palomino is.
Ik denk dat ik naast een kleurtestje voor Pippin, er ook maar een voor hem mee bestel. Ik ben nu wel benieuwd of het echt palomino is (moet haast wel, toch?), en of hij een of twee schimmelgenen draagt.
Inderdaad beter weer op komst En wat een mooi kleurtje heeft Lancelot!
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-24 21:12
Samen naar de stalkat kijken..
Nu rustig aan voorbereiden op het dekken. Fflur ga ik binnenkort weer laten scannen (even het zekere voor het onzekere). Nadat ze leeg gescand was ben ik nog steeds niet overtuigd, en de veearts die laatst bij ons was zou het ook niet durven zeggen aan de hand van haar pens Ook is ze nog niet hengstig geworden, niet overtuigend. De keren dat ze drachtig was van Freyja en Fenrir, deed ze een soort gelijke "hengstigheid" laten zien (dus niet hengstig, maar lichtelijk wel zo'n gedrag). Normaal is ze goed duidelijk hengstig. En als ze toch leeg is.. dan moeten we eens gaan zoeken waarom ze niet hengstig wordt..
En Poppy wordt hengstig gespoten om gedekt te worden, want die laat sowieso bijna niets zien wel als ze gespoten is.
Lon is nog even afwachten wat we doen..
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-24 21:39
De merries nog even een snelle borstelbeurt gegeven, want dat is al een hele poos terug geweest. En de manen even bijgewerkt.