Heel erg jammer. Ik heb haar bij een handelaar weggehaald, ik werd getipt dat dit echt een paard voor mij was. Ik weet dat ze een aantal bekende adressen heeft gehad in Nederland, maar helaas nooit verder gekeken als hun neus lang was. Ik ben erachter gekomen mer samenwerking van fysio dat probleem in haar hals zat. Daar bleek een ontsteking te zitten. Na behandelen heeft het 2 jaar geduurd voordat ik haar normaal kon rijden. Ik denk dat je niet wilt weten hoe ze behandeld is hiervoor, alles voor het geld...
Enorm blij dat ze bij mij is gekomen. Ze heeft wat aparts, veel zullen dit niet begrijpen.
Ze heeft een vechters mentaliteit, in goede zin. Op wedstrijd trekt ze er enorm aan, heb ik bij een ander paard nog niet meegemaakt. Ze wilt eigenlijk echt werken, nu had ik gewild dat dit minder zou worden. Ik heb er van de zomer nog een paar keer opgezeten, wat ik niet had moeten doen. Lichamelijk kan ze die oefeningen niet meer aan, maar in haar koppie kan ze alles. Rustig een buitenritje zit er dan ook niet zomaar in. Had haar graag een pensioen gegund waar ze lekker buitenritjes kon doen.
Vandaag

En als iemand beweegt of te dichtbij komt