Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hagelslag schreef:En als je hem een uurtje later geeft dan normaal en iets moeite laat doen voor de fles.
Dus wel iets later, maar niet extreem later?
anoukwendy schreef:Een drijfspeen kan ik proberen idd, hij wil alleen zn neus helemaal niet in een bakje, alsof ie claustrofobisch is ofzohij moet zo’n speen naar beneden drukken toch en dan zuigen? Zal er eens naar kijken.
Als ik de fles ergens anders geef dan buiten de uier drinkt ie al niet meerhet is echt een geval apart
Maaaarije schreef:anoukwendy schreef:Een drijfspeen kan ik proberen idd, hij wil alleen zn neus helemaal niet in een bakje, alsof ie claustrofobisch is ofzohij moet zo’n speen naar beneden drukken toch en dan zuigen? Zal er eens naar kijken.
Als ik de fles ergens anders geef dan buiten de uier drinkt ie al niet meerhet is echt een geval apart
De drijver rondom de speen drijft op de melk, het onderste deel er in. Ze worden eigenlijk gebruikt om kalfjes uit emmers te leren drinken maar wie weet werkt het ook voor verwende veulentjes
pien_2010 schreef:Is er onderzoek gedaan naar de mond? Gehemelte, grootte mond etc? Want dat is wel opvallend dat hij de voorkeur heeft voor kleine speen. Dat roept deze vraag bij me op. Misschien is er een lichamelijke oorzaak voor dit gedrag.