Eindelijk is ze daar dan!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Symke schreef:Mer1980 schreef:Jaaaaa de jackpot, een merrie MET appaloosa kontje
Inderdaad
De dames gaan niet naar buiten als ik de deur van de stal open zet.
Zit te twijfelen, met rust laten of naar buiten brengen.....
Qimm schreef:Dat wordt na een paar dagen wel beter hoorhet is voor hun beide even wennen zo.
Ik hou ook wel heel erg van 'gewone' namen voor paarden, Rosalie vind ik heel mooi.
dblijham schreef:Prachtig veulen, lijkt mij het wachten meer dan waard. Mijn appie werd destijds egaal bruin geboren. Was een enorme teleurstelling tot hij alsnog begon te verkleuren en heel duidelijk een appaloosa werd.
Symke schreef:Qimm schreef:Dat wordt na een paar dagen wel beter hoorhet is voor hun beide even wennen zo.
Ik hou ook wel heel erg van 'gewone' namen voor paarden, Rosalie vind ik heel mooi.
Dankjewel!
Hoop dat wat beter wordt idd want zo houdt ze het niet vol, past niet goed zichzelf!
Ben er net heen gegaan met voer, ze begint maar dan veulen ietsje te ver weg naar haar beleven en hop er weer heen
Zet ze straks toch maar op stal, wordt heel erg slecht weer dus dan is er buiten ook niks aan en binnen pakt merrie net wat meer rust en eten