Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rocamor schreef:Wat heeft ze een zoete blik op die voorlaatste foto. Helemaal niet zo'n terrorhouding

maar kreeg het niet goed op foto omdat Sam vond dat mijn tweede hand hem wel kon kroelen ipv foto’s maken. 

Heb er voor buiten en ook voor in de drie stallen. (als je iets dan doet, dan ook maar meteen goed. Sam schuurt volgens mij niet maar moest het ooit kriebelen ....
)
Rocamor schreef:Minderjarigen zouden door de mama's beschermd moeten worden...
Nóg 59 dagen. Jemig, da's bijna nog 2 maand.
En Terror al 7, jemig waar blijft de tijd

MarcoBorsato schreef:Ayasha schreef:Ja, 7 alweer.... waar is mijn kleine meisje ...
Drachtig in de wei hoop ik?
Wat gaat de tijd hard joh!

Mijn linker schouder gaat snel uit de kom door de verlamming. Wat pijn doet maar door de verlamming functioneert ie dan nog half ook. (elk nadeel heb ze voordeel.) en die mocht ie vrijwel altijd terug er in zetten als het me zelf niet lukte. (afhankelijk van hoe het gewricht "zit" kan ik 'm zelf er terug in klikken maar als ie er "naar achteren" uit gaat dan lukt me dat niet want dan moet ie achteraan druk hebben en daar kom je zelf simpelweg niet.)
Dat of mijn ribben die gekneusd/gebroken waren die hij dan kon tapen.
) Het is echt een heel lief, leuk paard dat snel leert en graag voor je leeft maar met haar is het echt: pick your battles...
Maar buiten ontwormen is geen optie helaas.

We merken dat hier ook met de hond. Ze vindt de hond niet leuk. Maar ipv hem te ontwijken zoals Sam doet, gaat zij dus in de aanval.