Yep, 100% hengst score Gelukkig wel maar twee. Het zou erger zijn als ik dit na 15 veulens moest zeggen
Dat is lief
Selente
Geplaatst: 02-11-20 11:51
Cynthia82 schreef:
Nieuwe pagina, maar gene nieuwe gokjes op de vorige, dus geen update van de lijst
Selente, ga ik ook, gisteren dag 180, vandaag dag 200
Als dat zou zijn, kom ik een aantal dagen van die van jou pikken en op die van mij plakken...
floripori17
Geplaatst: 02-11-20 23:50
Nouja als je al twee keer een hengstje hebt gehad, des te groter een kans op een merrie toch?! Zo probeer ik het te zien. Yes een beagle!! Ik bijna ook. Zo tof!!! Vind de tijd snel, maar ook heel sloom gaan! Ken je dat?
Dat ken ik zeker! Als ik terug denk aan de dag van inseminatie lijkt dat pas een maand of twee geleden. Maar het idee dat we nog 5 maanden moeten... dat klinkt nog héél ver weg...
Fi is vandaag 6 maanden drachtig!!
Gisteren mocht het verwende nest als enige van stal op de wei (want de jouwe gaat toch niet gek doen. Klopt, de mijne vreet alleen )
Hahaha beter bekeken Fi! Nu op naar over die enorme 200 dagen.
Dat klinkt oprecht alweer een heel stuk dichterbij als je over de 200 dagen bent.
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-20 10:38
Ja echt he. En dat is al over 17 dagen. Die 199 lijken een stuk korter. En dan nog over Oud&Nieuw heen. Zodra het 2021 is, lijkt het al helemaal bijna zo ver We leven echt van mijlpaal naar mijpaal
Ik heb het gevoel dat jij al een halfjaar naar het konijn toeleeft
Selente
Geplaatst: 05-11-20 10:54
Poh, het voelt ook zo sloom... Komt omdat ik in het begin gewoon 3x heb gescand omdat ik dacht dat ze hengstig toonde en ze nog steeds geen cyclus had rond eind april...
Tegelijkertijd... als ik nu bijna richting de 5 maanden ben, voelt de afstand met jou weer ineens een stuk minder ver haha (oke ik moet nog 20 dagen tot de 5 maanden, maar laat me even in die waan )
6 maanden... wow wat gaat dat hard! We kunnen niets anders dan volhouden... uiteindelijk rolt t er een keer uit
Ik leef ook van mijlpaal naar mijlpaal hoor! Wij zitten nu bij een... geen idee Ik heb geen idee welk dier we hebben met 164 dagen... voor mij is kate haar volgende mijlpaal 11 nov, dan zit ze op de helft
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-20 19:25
Selente, we houden hem zo. Jij bijna 5 maanden, ik net 6 maanden
En weet je, Fi kan ook drie weken overdragen en de jouwe drie weken eerder gaan. Dan heb jij misschien toch nog eerder een veulen dan ik
Quir, die pony ontploft echt van de appeltjes. Ik vind het prachtig! De 6 maandenfoto ook even in het groot Ik zag gisteren dat de haren van de appeltjes langer zijn dan waar er geen appeltjes zitten
BL, met 164 dagen zit je tussen het konijn en de Beagle. De Beagle is voor jou over 16 dagen. Maar jouw volgende mijlpaal is de start van je volgtopic toch?
Over van mijlpaal naar mijlpaal gesproken: Fi dr volgende is 200 dagen drachtig over 16 dagen. Dan 7 maanden op 5 december en ik zag net dat ze op Oudejaarsdag nog 100 dagen moet en op Nieuwjaarsdag dus nog 99 dagen Zo eindigen we het oude en beginnen we het nieuwe jaar ook met een mijlpaal
Het is al heeeeeeeeeeeeel lang middag hè, BL Stuur je me een link zodra je klaar bent? Zou je ze bij Kate minder zien omdat ze smokey zwart is?
Selente, nou.... ik zag van de week heel toevallig hoeveel dagen het nog was tot Oudejaarsdag en toen dacht ik: Wacht ff.... Dus jij hebt het beter uitgerekend dan ik
Wat een enorm lieve foto is dat toch! Ik moet toch eens gaan kijken waar iedereen woont. Wellicht dat ik tegen de tijd dat veulens geboren zijn hier en daar langs kan gaan met m'n camera. Wil nog wat veulens in m'n portfolio namelijk.