Aangezien ik nu even onder een kleed voor de houtkachel zit even een verslagje
Ik zag haar steeds liggen en staan op de camera. Op een gegeven moment iets wits. Dus er heen gerend en mijn moeder gebeld. Echt binnen 3 seconden was ie er. Ik heb het vlies gebroken en viezigheid uit zijn neus gehaald. Heb zijn eerste ademhaling gezien Staan ging al vrij vlot. Even ondersteund.
En de eerste stappen, bokken en nu zelfs racen door de box. Hij is heel wakker. Hinnekte 5 minuten na de geboorte al Heeft al een flinke poep gedaan. Denk dat alle pek er al af is.
Hij heeft alleen nog wat moeite met tepel vinden. Is wat dommig Heb wel het idee dat hij gedronken heeft. De druk is er wel af en hij is heel helder en niet sloom. Heeft ook gewoon zuigreflex
Nu nog wachten op een plas en de nageboorte. En ik moet 6 uur weer van bed voor het werk
Hij heet dus Silvester Thys E Thys heet mijn pake en is mijn broers 2e naam!
Net begonnen Deze was per ongeluk met flits Ze stond snel op. Daardoor bloedde de nageboorte eerst wel. Gelukkig na zo'n 10 min gestopt met bloeden Hij is trouwens al droog
Ik zal er nu weer even heen te kijken. Hopelijk snapt ie het en kan ik slapen
Edit. Drinken gaat goed! Heeft de tepel nu goed te pakken blij mee Ik ga nu even onder de wol. Over een uur een wekker zetten voor de nageboorte