Ik sluit mij aan bij de tietlozen. Wiske dan, niet ik
De andere 2 maidens hebben wel al wat.
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-20 21:19
whaha welkom bij de tietloze. ze mag ook wel een beetje van mij ik heb genoeg om te delen
Maare ik ben nu echt wel benieuwd wanneer die tietjes echt wat gaan doen of gaat ze dat pas doen als het veulen er naast staat Doe ph strips blijven zo ook ongeopend liggen hihi
Ik mis een stukje beeld in de kraamstal ,dus ik heb vanmiddag een extra camera besteld die komt morgen. Die hang ik dan aan de andere kant zodat ik niks mis. Ze hebben een dubbele stal nu staat/ligt suzie soms net een stukje uit beeld. Ze plast trouwens meer valt me sinds vanavond op.
Birdie60
Geplaatst: 23-03-20 08:13
Het is niet de bedoeling dat ze hem terug duwt toch, hij/zij moet eruit. Vervelend zo dan die camera. Ik had ook eerst dat ik stukken misten. Maar nu overzie ik de hele stal maar dan van bovenaf. Weet niet wat ik fijner vind.
jolandje
Geplaatst: 23-03-20 09:38
ik heb ook twee camera's in de kraamstal, onze plafonds zijn erg laag en boven hangen lukt dus niet, en je zult echt zien, als er maar één hoekje in de stal is wat je niet kunt zien dat ze daar gaat liggen
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-20 09:52
de overige stallen hebben zijn in de hoge schuur dus daar overzie je meer. Deze stal zit apart in de lagere schuur dus hoger ophangen gaat niet. maar die camera komt straks wel weer van pas. Dan hang ik hem buiten zie ik onze oprit Ze staat nu vaak met haar kont uit beeld zal je idd net zien dat ze precies in dat hoekje gaat liggen
camera 2 in de kraamstal hangt nu mis ik geen hoekje meer. ene als ze binnen bevalt staat alles op film Ben benieuwd wanneer ze lekkage krijgt en/of ze dat zoiezo wel of niet gaat krijgen misschien ineens tattaaaa hier is mijn kind
beeld is een beetje stoffig ik had net opgestroot
Siers83
Geplaatst: 23-03-20 12:24
Ik vrees voor jou het laatste haha. Blijft toch een shet, lekker tegendraads
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-20 12:28
jip dat zit er in ik lees meerdere zonder hars of lekkage. Gisteravond was ik haar al in de gaten te houden. Ze liep steeds geen en weer en deed kleine plasjes. Ik verwacht het nu nog niet maar goed. We gaan het zien of mijn eerste voorspelling uit gaat komen. Andere kant mag ze nog even wachten tot dinsdag dan komt ed weer thuis.
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-20 12:32
jorex 14 maart / hengst / bruin rambogirl 15 maart / merrie / zwart met bles en 1 wit voetje novaaaasje 16 maart/ hengst/ zwart-bruin Lau07 18maart janine 20 maart / hengst / bruin la_lune 21 maart / merrie / bruin noisy 21 maart / merrie / bruin met wit voetje en blesje nonnekee 24 maart / merrie / zwart tinkert_tje 26 maart / hengst / zwart nannyrana 28 maart / merrie / bruin met 2 witte voetjes jolandje 29 maart / hengst/ zwart luna2006 29 maart / Merrie / bruin met wit voetje Birdie60 30 maart / merrie / zwart siersma 1 april /hengst / bruin met witte voetjes CharmFaith 2 april/ merrie / bruin Doenja 2 april/merrie/ bruin met witte voetjes en bles gonli 3 april / merrie / bruin marga 4 april / hengst / zwart knolselder 5 april / hengst /zwart rocymax 8 april /merrie / zwart met blesje
stal_HD
Geplaatst: 23-03-20 12:48
Ik had nog niet gegokt zie ik. 12 april hengst bruin