Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Muronia schreef:Mayasfrenk - 9 april / merrie / donkerbruin met 2 x wit
Imaudy - 12 april / merrie / zwart sabino
Fotsy - 14 april / hengst / zwart sabino
Muronia - 15 april / merrie / zwart sabino (4 x witbeen en bles)
rocymax - 15 april/ hengst/ zwart met bles en witte benen
Mala26 - 16 april / merrie /zwart sabino (4 hoog oplopende witte benen, brede bles en buikvlekken)
_sharonnn - 17 april/ hengst / bruin / aftekeningen heb ik de ballen verstand van, al gok ik wel dat er een bles(je) komt
Namira542 - 18 april / Hengst / Zwart sabino (2 hoge en 2 lage witte benen, buikvlekkjes en bles)
DemiSisa - 21 april / merrie / zwart sabino (3 hoge witte benen, bles, buikvlek)
Prrrr - 24 april / hengst / zwart sabino (4 witte sokken, een bles en een buikvlek) - droombaby!

Muronia schreef:Mayasfrenk - 9 april / merrie / donkerbruin met 2 x wit
Imaudy - 12 april / merrie / zwart sabino
Fotsy - 14 april / hengst / zwart sabino
Muronia - 15 april / merrie / zwart sabino (4 x witbeen en bles)
rocymax - 15 april/ hengst/ zwart met bles en witte benen
Mala26 - 16 april / merrie /zwart sabino (4 hoog oplopende witte benen, brede bles en buikvlekken)
Svadilfari1 - 16 april / hengst / zwartbruin met 4 witte beentjes en blesje
Noisy - 16 april / hengst / zwart sabino
_sharonnn - 17 april/ hengst / bruin / aftekeningen heb ik de ballen verstand van, al gok ik wel dat er een bles(je) komt
Namira542 - 18 april / Hengst / Zwart sabino (2 hoge en 2 lage witte benen, buikvlekkjes en bles)
DemiSisa - 21 april / merrie / zwart sabino (3 hoge witte benen, bles, buikvlek)
Prrrr - 24 april / hengst / zwart sabino (4 witte sokken, een bles en een buikvlek) - droombaby!

maar graag wel na 3 april, dan ben ik klaar met het verhuizen van mijn vader. Dat is overigens ook echt geen praktische klus nu met dat rotvirus, maar we moeten wel doorzetten.

. Dat lag niet helemaal in de planning omdat we in de wedstrijden bezig waren maar aangezien dat voorlopig niks wordt en we weten niet voor hoe lang, mag ze een veulentje krijgen volgend jaar. Veronia is een Groninger merrie (met nog kwpn bloed van mams) en ze zal worden geinsemineerd met Ecksteins Eminenz, een zwaar warmbloedhengst uit duitsland (o.a. Sachsen / Moritzburg gekeurd). Deze hengst is alleen dit seizoen beschikbaar in Nederland dus wel een mooie buitenkans.
wat een prachtig dier! 
Dat gaat een hele knappe babay worden
ze is er nog lang niet maar er gebeurt wat!