Echt he, kga eens sturen of ze echt niet van dekdatum vergist hebben.. ze is de dikste van de 3 maar moet nog 100 dagen.. ze is gescand dus tweeling ofzo zou niet kunnen/mogen he..
Ze heeft wel echt een langer hoofd dan de andere 2, maar met die ronde ton wordt dat idd nog wat geaccentueerd
Gaat wel altijd bizar snel dat aftellen... altijd als ik zeg dat ik volg denk ik; oooooh nog bijna een jaar en dan poef, staan er weer knappe producten naast de tonnetjes
Ik zou je graag complimenteren over je twee tanken van hengsten! En euh, je tonnetjes (vooral Missy dan ) zien er ook goed uit! Ik ben benieuwd naar de resultaten!
Zijn de nakomelingen voor de verkoop?
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-19 21:00
Ja he! Ik vond het ook al, bij Jade is het echt iets van de laatste 2-3 weken dat ze ineens een mega buik heeft...
-Zwenkt uit-
Edit:
Die van Jade is al gereserveerd (die van Satinka normaal ook, maar daar hoorde ik heel weinig meer van dus heb ik gisteren gecontacteerd en ze had inmiddels al een veulen gekocht) En Missy wil ik zien wat ze aan het bakken is.. hengstjes worden zoiezo verkocht (2 exemplaren is écht genoeg )