En ze blijft het spannend houden! Wie weet wel dit weekend? Al hoop ik voor haar dat ze wacht tot de vorst voorbij is, maar met merries weet je het nooit . Mijn pony was op een regenachtige en modderige dag in de wei geboren (snap nu wel waarom die bijna altijd zo schoon blijft hihi).
Dat is wel heel bijzonder dat ze een duidelijke voorkeur heeft wie er allemaal bij de uiers mag komen! Hele bijzondere merrie inderdaad!
Zou leuk zijn als ze morgenavond of het weekend gaat bevallen! Dan kunnen we ze het hele weekend in de gaten houden.
Ooh hahaha dat is helemaal lekker! Gelukkig dat hij nu van schoon houd
Pff zeg dat.. Mn vriend mag alles! Prikken... Opvoelen... Wondjes hechten... Maar ohwee als ik iets doe.. Dan is ze 3 dagen beledigd. Haha echte diva hoor. Als hij in de buurt is en ik ben aan het rijden,valt er niet veel meer te sturen.
Binau
Geplaatst: 22-02-18 20:34
Zo spannend!! Ik val in herhaling... Ik zou het wel een goeie mop vinden als Fay hem woensdag eruit gooit, dan is ze uitgerekend toch?
x__danii
Geplaatst: 22-02-18 21:25
Het eerste wat ik doe als ik op bokt kom is dit topic checken, ben zo benieuwd (en dan is het niet eens mijn merrie die drachtig is )!! Ze maakt het wel spannend .
Leuk alle trouwe volgers!!! Ben blij dat ik niet de enige ben die hier zenuwachtig van word!
Ja klopt eviet! Maar zijn net weer langs geweest.. En nu al weer veranderd tov vanmiddag. En weer een druppel. Haar billen worden ook echt anders, vandaag viel dat zelfs een vriendin zonder verstand van paarden op!
Dit zijn ze nu!
Dat weet ik wel zeker fyjuul, je zou ze eens live moeten zien! Net kom ik der stal in, blijft ze maar kijken waar mn vriend blijft. Echt een bijzondere pony! Zou er bijna jaloers van worden
Hoe apart dat ze zo aan jou vriend hangt. En echt "mannenpaard"
xYaartje
Geplaatst: 23-02-18 09:04
Inmiddels niet meer helaas. Vorig jaar fotoshoot gehad. Had meneer uiteraard in die nacht in een koeienvlaai gelegen (hij stond bij koeien. Inmiddels staat hij gezellig bij mijn verzorgpony’s. Lang verhaal). Heb hem toen wel achter het behang kunnen plakken Hij heeft goed gemaakt door goed zijn best te doen tijdens de shoot! En vorig jaar heeft die ook nog in modder gerold. Was meer zwart dan wit Nu lijkt die zich weer enigzins in toom en schoon te houden.
Dat zou zeker leuk zijn! En dan heb je alle tijd om van de kleine te genieten ook! Vrees dat je merrie stiekem toch ook verliefd is op je vriend. Het zou een verklaring kunnen zijn
En ze houd ons ondertussen nog heerlijk in soanning! Dat moet wel een heel knap veulen worden!
Wat lief dat jullie zo meeleven!! Ze lijkt gewoon rustig, temperatuur was 37,9.. Dus verwacht vanacht nog niets, maar hebben wel extra wekkers staan. Morgen maken we een bed klaar in de boerderij zodat we er kunnen slapen als het nodig lijkt!
Onze hond heeft in elk geval alvast het dekentje goedgekeurd voor het geval dat het veulen het nodig heeft
JAAA nog geen veulen... Maar wel een duidelijke sprong naar het einde.. Vanacht was ze al anders dan afgelopen nachten, wat onrustiger.. Meer schuren.. Minder gelegen naar mijn idee.. Vond ik haar nu met wat druppels. En het begint duidelijk witter te worden!!
En aangezien ik inmiddels al droomde dat ze ging bevallen en ik dus zn beetje elk uur wakker schrok, buiten de gezette wekkers om.. Ben ik wel klaar met die zenuwslopende nachten
Gelukkig helpt onze vriendin Claire ook met waken, dus dat scheelt een aantal wekkers!! Maar toch zo maar een bed klaar gaan maken hier!