Wat ziet ze er goed uit! Ze heeft al meer uier dan Evita Spannend nu het echt begint te korten! Ik denk trouwens dat het een bruin bonte hengst wordt ergens begin juli Evita is trouwens op 357 dagen bevallen
Zaterdag foto's gemaakt van giv in nieuwe spullen. Wat is ze toch knap
En oma Prada ook in het nieuw
Gister heb ik met een vriendin Prada en Giv gepakt en zijn we lekker een buitenritje wezen maken. Giv is volgende week 9 maanden drachtig maar ze geeft nogsteeds aan dat ze liever wil lopen als stil staan. Heerlijke merrie
Ahhhh!! Super leuk! Mooie setjes hoor. Oma en bijna mama in style! Dat wordt wat met de baby. Die krijgt vast ook 100 setjes. Leuk ook om zo samen buiten te rijden. Zal Lily influisteren dat ze Giv en Prada maar als styliconen moet nemen.
Ben erg benieuwd wat er uit jou merrie komt ze ziet er goed uit. Ik moet net iets langer als jou wachten
pradadaan
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-18 18:37
Ja het schiet echt ineens op en ik begin de laatste weken ineens zo benieuwd te worden naar de vlekjes en de kleur Maanden lang vond ik het alleen maar belangrijk dat het veulen bleef zitten maar nu ze over 1,5 maand veilig is durf ik langzaam te fantaseren over de vlekjes
En mijn Facebook herinnering van 3 jaar gelenden. Knappe Giv als 4 jarige in top vorm
Hormonaal begint ze aardig te veranderen. Ze is sneller moe en is af en toe (vooral met warm of benauwd weer) erg sloom. Wel heeft ze een kort lontje en kan ze ineens weer helemaal ontploffen. Daarnaast is ze heel aanhankelijk en gemoedelijk maar tegelijkertijd is ze erg ongeduldig en snel gepikeerd.
Vandaag ging ik met haar grazen en na 20 minuten gaat er een knop om en ontploft ze bijna. In de passsage en op haar achter benen terug gelopen naar stal en toen heb ik haar even in de longeercirkel gegooid. 10 tot 15 minuten lang heeft ze alleen maar gegaloppeerd en ze moest echt even haar ei kwijt.
haha, ja dat dacht ik ook met mijn Ceasarbaby, maar was niks te zwemmen, was een en al baby
laaika1
Geplaatst: 19-04-18 17:44
Ik volg!
pradadaan
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-18 20:44
Leuk laaika1!
Morgen is Giv 280 dagen dus over minder dan 9 weken is ze uitgerekend Ik heb PH stips voor haar binnen gekregen en heb voor de grap alvast een keer getest zodat ik ook zie wanneer er verandering is. Giv zit op ongeveer 8/8,5 en ik heb Prada ook getest en die zit op 6,5/7. En Prada is nieteens drachtig
Nou ik heb toen de tijd getwijfeld omdat we met Prada natuurlijk 3 pogingen hebben gedaan. Heb haar toen zelfs nog extra laten checken en ze was echt leeg. 3 keer een veulen missen zou wel uniek zijn