Ik hoop het ook sandra. Dacht een uurtje geleden te gaan slapen. Zie ik ineens allemaal politie en afgezet parkeerterrein bij de sportschool op de hoek. Blijkt er een dodelijk schiet incident geweest te zijn aldus twitter. Gelijk weer klaar wakker dus. Csi in je eigen wijk.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-17 00:37
LukieBradley schreef:
Heel veel succes!!!!
dank je en gefeliciteerd
lovis jeetje kan je beter in spanning voor veulens zitten...
Ja vind ik ook sandra. Avondje ncis kijken op tv vind ik wel voldoende. Had niet direct de behoefte dat ook in het echt te zien daarna. Zo toch maar proberen te slapen, moet gewoon weer werken straks.
T leuke nieuws is dat de lovis vandaag de wei in is geweest. Helemaal happy natuurlijk. Lekker gras eten en rennen met je vriendjes. Was er zef helaas niet bij (uit eten met schoonfamilie) maar krijg leuke foto's en filmpjes doorgestuurd
Wat eng om mee te maken hé. 2 straat verder hierachter bij mij was toen een vrouw vermoord door haar man in de achtertuin. Bekende wonen ernaasr. Heel erg bizar om mee te maken, ik heb nachtenlang tussendoor uit de raam gekeken toen
Keet is Keet, niet te voorspellen, zelfs manlief zat vannacht steeds klaar om naar stal te racen als hij op cam keek Keet heeft vandaag modderbaden genomen, het veulen heeft nu ervaring met soort waterglijbaan/achtbaan, Keet heeft zo gerend en gebokt en ook zo hard onderuit gegaan... Blonde kegelt als een gek en is een moordmachine geworden voor de andere, arme Nikan wilde even blij naar mams gaan en is nu nog beduusd het is gewoon kijken observeren en afwachten en weinig slaap Maar eerlijk als ik veulen was zou ik ook in het warme bubbelbad bij mams blijven zitten
Als hemelvaart en pinksteren op 1 dag vallen, de temperaturen behagelijk zijn en baasje er bijna genoeg van heeft dan komen ze denk ik. Welke dag......ik waag me niet aan een gok. Karakterveulens worden het. Dat kan niet anders met zo'n karaktermama's. Voor nu goede nacht en waak ze
Dank je Hanneke en ze komen gewoon als ze er klaar voor zijn, het is onze keuze om zo te waken, maar ook al valt het soms niet mee, ik vind het echt een goed teken dat ze nog bij mams zitten, zeker bij Blonde...