Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mijn vriend heeft snel binnen de camera gehaald en daar zijn toch nog wel 2 redelijke foto's uitgekomen... Let vooral niet op mijn 'niemand hoeft mij vandaag toch te zien look'
Zooo niet mijn beste foto maar ik vind hem schattig

Ze kan nog geen seconde stilstaan dus dat is altijd erg leuk als je een foto wil maken
Al gaat ze nooit echt fatsoenlijk staan, dus of ze heeft een onderhals of ze lijkt overbouwd..... Zucht, in het echt is ze best mooi hoor
Ze gaat pas draken als ze door heeft dat er iets te verpesten valt uiteraard

die vind ik wel heel mooi gelukt hoor
Ik wordt bijna verlegen van al die complimenten van iedereen ! Al zijn ze natuurlijk eigenlijk bedoelt voor Halla en Hamradis
hihi
GarBel schreef:Ik wil ze wel persoonlijk een compliment geven

(En ja ze zijn allebei nog te dik, komt goed)
Na 30 meter draven is ze wel helemaal pangaar... hoe bedoel je nog een slechtere conditie als het baasje

& zo'n lieve kinderpony!
Citaat:Naam - Geboortedatum- Geslacht - Kleur/Aftekeningen
GarBel-2 mei- hengstroze met paarse blekkenkopietje van mama
Isabel_k - 5 mei - hengst - Smokey Splash (Geen idee wat het is, klinkt mooi) met een snebje en links een maanoog
Kabayo -11 mei - merrie - palomino - bles - 1 wit achtervoetje - 1 wit voorvoetje - 1 blauw oog
FlokiFjola - 12 mei - merrie - palomino - kol + sneb, 1 wit voetje, 1 blauw oog
Ennasil92 - 6 mei - hengst - zwart bont met 1 maanoog
Alfasteinn - 15 mei - Hengst - Palomino - Brede bles, 2 blauwe ogen, 3 witte sokken, veel behang
KoudbloedKim - 16 Mei - Hengst - Smokey Black - Bles, 1 maanoog en 3 sokjes!
Anniek22 - 10 mei - merrie - zwart / donkerbruin, geen aftekeningen
Daisyjazz - 12 mei - Merrie - Palomino of Vos - kol + sneb, 3 witte voeten, 2 blauwe ogen
missfalki - 13 mei - hengst - palomino - bles - 2 witte sokjes(maar vooral gezond
)
Solleke_Noah - 11 mei - Merrie - Vos - kolletje
Ze vind inmiddels ook dat geen van de andere paarden meer in de buurt mogen komen van haar buikje... Ze verdedigt hem fel
Net als de bak met hooi
Ik volg vooral op facebook hahah.

) 

Gek op dit paard !