Blue is wel een stuk groter dan Kirs toch? Op de foto's toont ze in ieder geval niet klein. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blue is wel een stuk groter dan Kirs toch? Op de foto's toont ze in ieder geval niet klein.
Heb ik wat van je aan?

Vannacht zwaai ik de drie getallen in het aftellen uit en verwelkom ik de twee getallen. Stiekem begin ik nu een beetje ongeduldig te worden tot er gewoon een 0 staat
(iets eerder mag ook wel Kirs, op 321 dagen mag het eigenlijk wel gewoon komen van mij
).
maar Kirs heeft het helemaal goed gemaakt door heel lief mee te werken voor de foto's deze keer. Dus ze staat er eigenlijk best toonbaar op
als beloning mocht ze aan het eind even heerlijk boos kijken, waar dus bovenstaande foto uit kwam. Heb nog wel meer rare bekken als daar vraag naar is haha. Maar nu even de echte reeks:

Lekker buikje al!
!

Al zijn de officiële foto's wel goed gelukt. Het gaat snel zeg!
Zowel Nachtmerrie als Dagdroom (vond ik wel een grappige/zoetsappige tegenhanger) al bekeken in alle talen. Verder ook al aan het snuffelen geweest tussen namen van (nacht)monsters/demonen.
) .
leuke suggestie, maar het beeld is nu een beetje verpest haha. Op zich vind ik Zweedse/Noorse etc namen wel leuk, Kirsten is ook een Scandinavische naam, maar ik vind het wel vaak hele harde klanken die ze gebruiken.
Dus daar heb ik echt al een connectie mee.
Ik denk dat daar nog week wat leuks tussen staat namelijk
Ik zie een paar leuke voor later hihi
. Ik ben echt die hard fan van haar boeken.
), maar ik heb de boeken geprobeerd te lezen maar dat vond ik echt niets (sorry
) en daarom voelt het een beetje raar om er dan wel een naam uit te gebruiken.
maar ik hoop dat mijn nummer 1 naam gewoon past als het een hengst is.
.
), dat kan ik wel waarderen (maar die staat al niet meer op de lijst, dus niet goed genoeg).
mooney schreef:JolisaJ: De hengstennaam komt uit boeken van Robin Hobb, ik zal niet vertellen welke reeks want wat ik heb geschreven kan een spoiler zijn. Ik ben echt die hard fan van haar boeken.
Ik vind Nymeria echt een prachtige naam, maar juist dat het van GoT komt houdt me wat tegen. Ik kijk de serie wel (soms al vloekend, maar ik blijf toch kijken), maar ik heb de boeken geprobeerd te lezen maar dat vond ik echt niets (sorry
) en daarom voelt het een beetje raar om er dan wel een naam uit te gebruiken.
Ik ben vooral vernoemd naar een Grieks eiland en de naam beetje vervormd, omdat moeders de k niet zo mooi vond of zoiets 
en als die dan tegenvalt dan is voor mij de naam al direct geklasseerd.
. Als ik na de geboorte nog moet gaan beginnen met verzinnen wordt het een fiasco vrees ik.
Je ziet de namen uit GoT nu inderdaad steeds meer. Wel grappig dat dat toch sneller gebeurd wanneer iets verfilmd wordt (nouja serie in dit geval), want de boeken zijn er toch al best een tijd.
). Kinderen opeten is nu niet echt wat ik mijn pony mee wil geven haha, al houdt Kirs wel van kinderneusjes breken.
.

Icecrystal schreef:Wat een enorme lijst en ze zijn nog allemaal leuk ook. Petje af![]()
Aura is wel erg leuk. Toevallig ken ik ook een heel leuk meisje die Aura heet dus het zal ook wel andersom werken
positieve leuke personen ga je dan linken dat het leuke naam is