Hahaha zal kijken of ik een kurk kan vinden. Je kan wel zien dat ze het een beetje zat begint te worden. Ze wil ook niet graag meer naar buiten. Liefst blijft ze een beetje gras eten bij de stal in de buurt. Helemaal naar de paddock (nog geen 50m) is wel heeeeeel ver...
pretty
Geplaatst: 31-12-16 22:37
Ze maakt al een best uier voor een jonge maiden
stal_HD
Geplaatst: 01-01-17 10:21
Gelukkig nieuwjaar allemaal. We zijn in 2017 beland en nog geen veulen???? hahaha
Haha ja de veulentjes van vorig jaar zijn ineens jaarlingen. Het gaat snel Komende dagen zijn ze trouwens in de middag ook op de cam te zien in de paddock. Met oud & nieuw heb ik ze naar huis gehaald ivm vuurwerk en nu blijven ze even een weekje thuis om wat opvoeding te krijgen (ze waren nog niet halstermak) en vrijdag komt de smid. Ze zijn nu wat te groot om ze op schoot te nemen dus ze moeten maar even netjes leren meelopen aan een touwtje en vast staan.
Party Girl zit op 300 dagen en zit dus ook in de veilige periode Ze doet nog niets met haar uier dus ik zie het nog wel een februari veulen worden.
Bij Daisy groeit het uier netjes door en vanmorgen kon ik voor het eerst een drupje melk testen. Wil er nog niet te veel aan zitten rommelen dus bij 1 klein drupje gelaten. De pH was 7.4 dus dat duurt nog wel ff
PG is wel lekker aan het muur duwen Die wil een nog grotere stal volgens mij.
Morgenmiddag maar even spieken of ik de veulentjes van vorig jaar kan spotten!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-17 21:34
Net toevallig een wit spookje gezien op de cam? Mijn vader had geholpen met binnen zetten en hij vergeet wel eens staldeuren dicht te doen... Zag ineens een wit hoofd voorbij de stal van Misty gaan. Stond Koekje met een borstel te spelen, ze had de wortels nog niet eens gevonden.