Ik vind dat ze best een buik heeft hoor, op sommige foto's is het wel duidelijk te zien.
Dik worden is ook niet alles, ze ziet er hartstikke goed uit!
Nour is ook echt leuk hè, moet wel een knap veullie worden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind Yanour ook helemaal te gek, zo'n lief beest! En ook nog eens enorm knap! Zo benieuwd naar wat ze samen gemaakt hebben. En oh.. bezig met werkzaamheden, had ik niet meegekregen maar daarom zal ik wel problemen hebben gehad met uploaden van foto's.
En op zich als ze stil staat heeft ze wel een net buikje vind ik, je begint nu alleen net haar ribben wat te voelen en daar heb ik liever wat meer spek op. Heb gisteren een poepie laten onderzoeken en daar zaten toch wel wat wormeneitjes in, dus gelijk ontwormd zodat ook veulen beschermd is.
het kan niet anders dan dat het een snoepig veulen wordt

. Als ze zo bol worden ben ik altijd bang dat ze nooit meer in shape komen
. Onzin natuurlijk!
Icecrystal schreef:Ze wordt nu echt een bolletje. Als ze zo bol worden ben ik altijd bang dat ze nooit meer in shape komen
. Onzin natuurlijk!
Ik heb het mega druk gehad maar ik ga morgen even uit typen voor de youtube stream voor je!
thanks! En helemaal begrijpelijk hoor
jij hebt je handen al vol aan twee knappe veulentjes! 

gelukkig heeft Jet dit alleen tijdens de dracht, beetje jammer dat jouw merrie dit altijd heeft

en dankjewel, ben ook echt super tevreden over hoe ze er op het moment bij staat. Bij haar vorige dracht had ze echt geen reserve, gelukkig is dat nu beter.

vind haar wel knap zo met t buikje..