Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bootsiebob schreef:Merrie of hengst, ik denk altijd maar, je krijgt altijd datgene dat voor je bestemd is op dat moment en wat goed voor je is. Misschien ook een zweverige gedachte, maar wel eentje waar ik in geloof
ponyparadijs schreef:keona schreef:Word vast een kleintje,wel zo makkelijk voor de merrie.spannend
De grote van de buik zegt niets over de grote van het veulen
Overigens heeft Znoes al 2x een kleintje gegeven maar die groeien wel erg hard als ze er eenmaal naast staan

ponyparadijs schreef:rienne schreef:Nou hier is de stal geregeld om volgende maand te insimineren!
Hoe gaat het met je paard? Krijgt ze inmiddels al een buik?
De stal geregeld?
Gaat je merrie naar de hengstenhouder?
Znoes heeft een buik op zijn znoes bescheiden dus
Ze maakt gewoon niet zoveel buik
Silly1972 schreef:toch zie je al wel dat de bil spieren wat in aan het vallen zijn en de staart iets meer bovenop gaat liggen.
Maar bescheiden draagt ze zeker
saden schreef:Ze is bescheiden maar toch zeker dik!
Helaas laat t veulen zich ditmaal niet zien of voelen.
Kelly_J schreef:Wel bescheiden, maar ik zie toch echt een babybuikje! Wat heeft ze een mooie kleur zo!
CharlotteJay schreef:Jeetje de ruin die ik rij lijkt inderdaad meer drachtig
rienne schreef:yup. Ik heb zelf geen ervaring met insemineren aan huis en heb ik ook nooit een vast schema heb om naar mijn merrie te gaan ivm zoontje en werk, dus de kans dat ik er naast zit gaat groot zijn. + merrie toont wel goed de hengstigheid maar wisselt nogal.
CharlotteJay schreef:al een jaar overtijd heb ik het opgehouden![]()
maar ik weet in ieder geval heeeel zeker dat er uit hem geen mooi veulen komt zoals bij jou merrie