Ze doen het beiden heel goed!
De kleine man (sorry nog altijd geen naam, nog geen tijd voor gehad
) galoppeert al door de weide en hij begint al wat bokkesprongetjes te maken en krijgt stilaan een eigen karaktertje.
Hij is nog een beetje voorzichtig, maar zijn mama laat hem dan ook geen 10 cm van haar zijde lopen
Imperiosa is wel een beetje aan het veranderen in een dikke vette b*tch 
De andere paarden zijn doodsbang van haar en ook wij moeten erg voorzichtig zijn. Gisteren leek het alsof ze in de weide naar me toe kwam om te snuffelen, maar ineens had ze mijn vinger vast en beet ze flink door
Ik denk dat door al het gedoe aan die kleine van veeartsen en helpen rechtstaan in het begin, dat ze een beetje boos is geworden en dat ze rust wil. Dat geven we haar nu ook zo veel mogelijk
Sprotje (werknaam
) is een heel erg lief veulentje dat heel graag zou komen knuffelen, mocht mama hem niet iedere keer de weg versperren
Gisterenavond begon hij ineens uit zichzelf te rennen en mama moest maar maken dat ze mee was
Ik ben echt helemaal verliefd op dit kleine hummeltje 
BlueMilk: ooh wat leuk! Volgende keer mag je gerust eens goeiedag zeggen hoor als je ons daar ergens ziet rondlopen. We zullen er nu ook wel geweest zijn, want ik ben 3 dagen daar gebleven.
En hier dan nu EINDELIJK de beloofde foto's: (bedankt voor jullie engelengeduld
)
Dit was op 6 mei, ongeveer twee uur nadat we hem gevonden hadden:

En dan van 7 mei (na de bloedtransfusie, vandaar het geschoren plekje in zijn nekje)

Lange stelten heeft hij wel

En grote vriend Furioso wijkt nooit ver van zijn zijde. De eerste dag heeft hij zelfs de hele dag voor de staldeur gelegen of gestaan