Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:Tuurlijk, maar wees dan wel bewust van risico's. De natuur regelt het wel en alles komt altijd goed gaat gewoon niet op.
Daks schreef:Ik ken Ts persoonlijk en ik weet dat ze dr uiterste best zou doen om er bij te zijn. Ook zoals Ts al vaker aan heeft gegeven is er zowat iedere uur van de dag iemand aanwezig. Lijkt mij Dus einde discussie.
Wendy_Komen schreef:anneliesdj schreef:Als je een beetje beter oplet had je gelezen dat ts zich al zorgen maakt en dat iedereen die zo'n reactie plaatst probeert ts gerust te stellen.
Beetje flauw dat er continu iemand is die het weer moet ontkrachten.
Klinkt meer als kop in het zand steken.
En ik vind het erg stekend richting de mensen die een merrie of veulen hebben verloren.
Goya, die 99% is wel erg hoog ingeschat. Mijn zus heeft 2 dode veulens gehad met onwijs zware bevallingen, en als ze niet bij de bevalling was geweest had ze ook twee dode merries gehad.
Dus "het gaat altijd goed, de natuur regelt het wel" Nee sorry. Was het maar zo.
Las ook een "beste stuurlui staan aan wal" reactie. Wel apart dat de reacties die haar waarschuwen van fokkers afkomen die weten wat er daadwerkelijk kan gebeuren.
Natuurlijk hoop ik voor TS dat er binnenkort een gezond veulen naast een gezonde merrie staat. Maar werd gefrustreerd van de reacties.