Sharani schreef: Wat een lange benen, wordt misschien wel een leuke voor de Driving!Als ie een beetje door groeit, kan er ook wel een zadel op
gefeliciteerd!!! Inderdaad niet de gewoonte dat ze zo druk getekend zijn bij jou...Vandaar de lange wachttijd. Knappe kerel!
Hahah als je die weg zou doen. Zegt mijn vriend zou t wel leuk zijn als ik die zou kopen. en dat voor een vent die nika met paarden heeft.
Helaas gemist ik lag nog in coma haha!van harte gefeliciteerd Marije met deze knappe man! Wat een plaatje!
Van harte gefeliciteerd Marije!Zeg net een Isis merrieveulen te koop staan, ze geeft toch ook enkel knappe veulens!
ohhh gefeliciteerd!! wat een leukerd!! MarijeR, Ik kan begrijpen dat het veel werk is maar ben erg benieuwd naar de veulens van vorig jaar... heb je daar foto's van?
Gefeliciteerd met die prachtige ventje!Heb 'm gemist maar dat mag de pret niet drukken, op naar de laatste!
MarijeR schreef:Sharani schreef: Wat een lange benen, wordt misschien wel een leuke voor de Driving!Als ie een beetje door groeit, kan er ook wel een zadel op Hmm, rijpony voor de kids is ook leuk .
Hij weet van geen ophouden. En rent ook zonder moeder alle kanten op. Misty gelooft het wel, ze weet dat dit stukje goed afgezet is.