Ik zit zelf echt te stuiteren voor Khaleesi haar veulen, maar ik ben ook zo benieuwd naar Mini haar veulen ze had nu een melkwaarde van 6.8? Of was dat een andere merrie in het dikke buiken topic?
Ik weet het niet meer
Manda
Geplaatst: 11-03-15 12:08
Dat was een andere merrie Robynn . Ook een voskleurige mini zoals deze mini maar gelukkig is scooby haar mini een heel stuk fitter zo op het einde van haar dracht dan die ander.
Ja klopt, die moet ik er nog uit halen, gaat soms zo snel bij haar, kan het niet over mijn hart verkrijgen om het eruit the knippen, dus moet het er even uit puzzelen.
Dat is handig, maakt het vlechten ook meteen wat makkelijker.
Chardy
Geplaatst: 12-03-15 23:00
En is er al wat verandering?
Manda
Geplaatst: 12-03-15 23:34
Pfff die klitten. Mijn hengstje Clever hoef zijn manen maar te schudden en draait al bijna in een klik. Als ik een paar dagen zijn manen niet borstel moet ik echt dreadlocks los peuteren hihi
Mini ziet er echt goed uit zo op de foto's, kan niet wachten tot het veulen eindelijk er is, ben echt benieuwd!
Er zit bij Mini nog geen verandering in sinds de vorige keer, ik heb haar nu verplaatst naar het andere weitje samen met Vlekkie, stuk rustiger voor haar en kan ze makkelijker in de gaten gehouden worden. Ik zal van de week weer nieuwe foto's maken.
Mini haar buik is flink veranderd, ze lijkt nu ineens een stuk minder, zijkanten vrij plat, hangt wel flink naar beneden. Uier doet nog steeds niks maar de banden lijken al wat slapper te worden. Afgelopen zaterdag was haar buik nog enorm stak flink uit naar de zijkanten maar nu niet meer.
ik zie/hoor vaak dat de buik pas voor de bevalling ineens "weg" lijkt. veel mensen zeggen dat dit komt door het veulen dat draait / gedraaid is. was bij mijn shet ook, dan schrik je toch even inderdaad maar is niks ernstigs.