Het is wel grappig want dit zie je normaal nooit natuurlijk, hoe ze er 's nachts bij liggen. Af en toe zag ik d'r ogen even open gaan en d'r hoofd iets draaien als ze buiten iets hoorde. Mooi om te zien. Twintig minuten later keek ik nog een keer en toen lag ze nog steeds zo, dus het zal wel echt lekker gelegen hebben. Ik moest ook meteen aan mijn honden denken, want die liggen inderdaad ook vaak zo.
Het zou zomaar kunnen dat de merrie van Bonnigje dit weekend popt. Zondag wordt het namelijk heerlijk weer, 15 graden! Met dit pestweer houdt ze het nog mooi even binnen
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-15 21:48
331 dagen vandaag, het begint spannend te worden! Uier is ietsje gegroeid, buik gaat wat meer hangen...
Ik vind het moeilijk inschatten. Ik denk ook dat het nog een paar dagen duurt, uier mag nog verder vullen en banden nog wat slapper worden. Maar ik hoor ook links en rechts merries die met zo'n uier bevallen (dus ook zonder kegelen vooraf), dus het blijft spannend!
Dat vordert goed! Ik ben benieuwd. Al denk ik dat het nog wel eventjes duurt als ik het zo zie, maar wat je zegt; Er zijn merries die wel met zo'n uier bevallen..
Ben heel benieuwd wat hier uit komt, hihi! Volg het topic nou al een tijdje en ik blijf die ene gouden hengst geweldig vinden. Maar de papa is ook mooi hoor!