JACKPOT!!!!!2 blauwe ogen!!! Maakt hem zwart tovero en waarschijnlijk homo tobiano! Dat word een testje over 3 jaar haha
En ga je die ruinen Linda? Gooooh ik ben wel jaloers hoor, zoiets mag er hier ook wel eens uitrollen! Maar dan liefst vrouwelijk
Proficiat! Mooi ventje, blauwe ogen en zo'n aftekeningen is ook mijn smaak hoor! Kan geloven dat het Jackpot is voor jou!
oooh Linda een testje met een maand kan ook al hoor..... Erg mooi. Zoiets wil ik ooit ook nog eens.....
Jupi heeft het maar zwaar! Arme baby loopt al gerust bij moeders vandaan om de wereld te ontdekken!! Eigenwijze donder heeft inmiddels ook een naamJupi's Pico BelloPico is vandaag eventjes naar buiten geweest maar foto's met een mobiel maken van iets wat echt geen seconde stil staat is wel heel erg lastig!!
Wauw wat een knapperd!!! Hele mooie aftekening! En ook een super leuke naam!!Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten nu!
Annebet_ zat het dichtste bij, die had de datum en geslacht goed Zonde hea Annelies om te castreren?!! Misschien als hij goed kan bewegen een opfok adresje zoeken waar hij hengst kan blijven Eerst maar eens lekker genieten!!!