maaike1994 schreef:Katja als ik goed kan tellen is ze nu 317 dagen
edit, niet goed geteldzat er maar 100 naast
Dat zal het slaaptekort geweest zijn

Ik ben zo benieuwd naar Nillie's veulen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veilige zone!
zit er opnieuw 100 naast :p ik kan echt niet meer tellen
, ik ben nog te jong voor alzheimer

.

. Die uiers moeten nog wel flink vol zeg, grappig hoe dat toch per merrie verschilt!
? En door wie is ze gedekt?
, al zijn ze vandaag toch weer klein beetje gegroeid. Maar bij haar vorige veulen is de uier blijkbaar maar vlak voor de bevalling beginnen vullen 
, want die was bijna zwart ipv wit
. Veulen was heel actief toen ik haar borstelde, ik vind dat haar buik nu precies wat slanker is aan het komen? Kan dat door het draaien van het veulen komen?

, maar mijn 'gevoel' zegt dat het er aan komt
hihi maaike1994 schreef:Haar vorige veulen was inderdaad haar eerste
Kan inderdaad dat het nog zolang duurt, maar mijn 'gevoel' zegt dat het er aan komt
hihi
logisch ook, zon kleine frummel is altijd leuk! je kan het ook zien aan de vulva van de merrie. ik zag daar nog geen recentelijke foto's van in het topic maar pas wanneer deze wat meer gaat hangen en groter word kan je binnen een paar dagen het veulen verwachten. als ik op de tepels moet gokken denk ik toch wel dat het nog 1,5 a 2 weken duurt maar als haar gedrag begint te veranderen en ze wat meer onrustig op stal met liggen kan het ook zo binnen 4-5 dagen zijn. als ze echt meer gaat mesten is het er vaak binnen 48 uur. meer mesten gaat in combinatie met het laatste stukje vergroten van de vulva en het hars/wax word vervangen door echte melk en zal steeds sneller gaan druppelen.
, banden zijn ook al slapper aan het worden
:D:D? wat dacht je van Al bra Shahim roepnaam Shahim (als Shahiem)