Ik denk dat ze het nog even laat wachten tot het echt knap weer is ... Uier mag volgens mij nog voller
Ess_Ramona schreef:Draverbloed he, die streven ook naar een perfecte koers .Dat is de verklaring haha
_lisaah schreef:TS VERLOS ONS UIT ONS LIJDEN en zeg dat er een veulen is please JAAAAAAAAAAA Was het maar zon feest
KoudbloedKim schreef:Ooh haha, dat is gemeen, ik dacht echt dattie er was. Haha nee helaas, geen hars niks, maar eten doet ze steeds minder.
Fortitude schreef:Nog even en je veulen is al volwassen voor-ie eruit komt joh!Zadel alles ligt al klaar ik ben er klaar voor wel zin om gelijk een buitenrit te maken het is mooi weer.
ironic__ schreef:Zadel alles ligt al klaar ik ben er klaar voor wel zin om gelijk een buitenrit te maken het is mooi weer.
_lisaah schreef:misschien kun dr ff een kalender laten zien, ze is denk gewoon de tijd vergeten Die moet ze op eten dan komt het vanzelf bij het veulen terecht. Wedden dat die denkt: 'verrek!! Is het al zo laat?!?! Ik kom dr aan!!'
yza1987 schreef:_lisaah schreef:misschien kun dr ff een kalender laten zien, ze is denk gewoon de tijd vergeten Die moet ze op eten dan komt het vanzelf bij het veulen terecht. Wedden dat die denkt: 'verrek!! Is het al zo laat?!?! Ik kom dr aan!!' mijn gedachte