joepie!!! Daar is ze dan eindelijk EN MET vlekken . Van harte gefeliciteerd Nathalie. Kijk met smart uit naar droogfoto's.
Gefeliciteerd!Ben wel benieuwd naar het uitgebreidere verslag! Hoofdje vind ik al erg geslaagd van het veulen
cp112 schreef:Ze is prachtig. Nu even afwachten of de opstartproblemen zich oplossen.Kom op meissies!!Oei... niet ernstig hoop ik?! Duimen draaien dan maar...
Beeb wil/kan nog niet staan. Heeft 2X fles gehad kreeg ik net door. Moet even op krachten komen denk ik. Was een zware bevalling
cp112 schreef:Beeb wil/kan nog niet staan. Heeft 2X fles gehad kreeg ik net door. Moet even op krachten komen denk ik. Was een zware bevallingGa hier heel hatd duimen dat het goed komt
Ojee... dat klinkt inderdaad niet fijn... wel goed dat ze wat drinken heeft gehad, kan ze daar van aansterken en op d'r beentjes komenKom op meissie!!!
Gefeliciteerd! Het was het wachten waard, toch?!!Hopelijk is ondertussen alles goed met moeder en dochter! **Wacht met spanning meer foto's af **
Wat een mooierd! Hoop van harte dat de opstartproblemen snel opgelost zijn en dat beeb er niks aan overhoud. Is moeder ook ok?