Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Femke_L schreef:Anoniem schreef:Ach Lante, Volgens mij snapt de TS er niks van..
Waar slaat dit nu dan weer op?
Lante reageert heel netjes, zegt dat TS ook overal netjes op reageert.. En jij gaat gooien met deze zin...
Degene die zo 'fel' op Lante reageert is niet de TS.
Sammy_xxs schreef:Ik heb de reacties bijna allemaal gelezen, en Lante je reageert niet zo fel nee, maar ik vind wel dat je er op door hamert.
Maar zo komt het op mij over, ik erger me eraanDe TS misschien niet, maar t viel me gewoon op dat je elke keer wat te zeggen heb ten nadele van de TS.
Dus ik wou het ff kwijt
Anoniem schreef:Sammy_xxs schreef:Ik heb de reacties bijna allemaal gelezen, en Lante je reageert niet zo fel nee, maar ik vind wel dat je er op door hamert.
Maar zo komt het op mij over, ik erger me eraanDe TS misschien niet, maar t viel me gewoon op dat je elke keer wat te zeggen heb ten nadele van de TS.
Dus ik wou het ff kwijt
Elke keer weer? Ik heb 5 reactie's geplaatst waarvan de eerst 2 een vraag waren.
Daarbij reageer ik niks ten nadelen van de ts, Ik heb 2 keer een kritische vraag gesteld. De laatste reactie was "ten nadelen van de ts". En kritische vragen stellen staat vrij neem ik aan. Het is namelijk ook een combinatie waar kritische vragen over gesteld moeten worden.
Nini_roosje schreef:Sammy_xxs schreef:Ik heb de reacties bijna allemaal gelezen, en Lante je reageert niet zo fel nee, maar ik vind wel dat je er op door hamert.
Dus ik wou het ff kwijt
Elke keer weer? Ik heb 5 reactie's geplaatst waarvan de eerst 2 een vraag waren.
Daarbij reageer ik niks ten nadelen van de ts, Ik heb 2 keer een kritische vraag gesteld. De laatste reactie was "ten nadelen van de ts". En kritische vragen stellen staat vrij neem ik aan. Het is namelijk ook een combinatie waar kritische vragen over gesteld moeten worden.
chelle_dora schreef:Anoniem schreef:
Volgens mij moet er helemaal niets...![]()
Over het al dan niet mislukte kruisingen kan ook best een discussietopic gestart worden lijkt me.
Femke_L schreef:Lezen is geloof ik best lastig, Sammy reageert op Lante, niet op jou zo te zien...
Anyway, jij roept hierboven ergens dat TS Fel op jou reageerde?
Blabla is fel?
Hooguit een tikkeltje onvolwassen, wat Cayenne daarop ook reageerde, maar niet fel.
Of heeft TS jou een PB gestuurd, want dan is het een ander verhaal..
Anyway.. Ik vind dat TS nergens écht fel reageert, hooguit wat kortaf of ze geeft geen reactie.
Maar mensen die zelf hun antwoord al klaar hebben (en dan heb ik het niet in het bijzonder op jou), die hoeven van mij ook geen antwoord te verwachten.
Ik bedoel, ze hebben het antwoord toch zelf al?
Citaat:Ik heb al verschillende meningen gehad van dat ik niet goed bij men hoofd ben tot kan ik het al kopen? Iedereen mag ervan vinden wat hij of zij ervan vind, probeer alleen netjes te zijn want er zijn mensen die net zoals ik heel erg benieuwd zijn wat hier uit gaat komen.
Mioux schreef:denk dat alles ook wel gezegd is nu toch?veel vragen wat logisch is, veel discussies wat je altijd hebt dat is nou eenmaal mens iets. Wat ik me afvraag is hoe t nu met de merrie is?
Femke_L schreef:Ik denk trouwens dat de citaat die jij als laatste plaatst vooral is neergezet omdat ze inderdaad al wist dat er ook minder positieve/negatieve reacties zouden komen.
Ze schrijft nergens: 'Stel gerust vragen, ik geef graag antwoord.'...
Ze zegt alleen, je mag er van vinden wat je vindt.. En daar laat ze iedereen ook vrij in.
Ze zegt alleen dat er ook een rood kruisje is als je weg wilt... je hoeft niet te blijven in het topic.