pradadaan schreef:Ja lekker ditdustinlover en set elkol nu ben ik dus heeeeel nieuwschierig? Kan je niet een klein beetje vertellen
?
Haha nou inderdaad, ik zit ook al met spanning te wachten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lief dat je hier niet wilt spammen, vond dit even niet erg hoor! Je combi is gewoon awesome.
Gaaf! maar waarom gezeur? andersom zou ik het inderdaad raar en behoorlijk onverantwoordelijk vinden. Maar in dit geval kan het geen kwaad lijkt mij
ik vind het ook een gaaf idee, maar bokt is nogal gevoelig voor niet-standaard ideetjes en 'experimenten'.
Ik weet dus ook nog niet of ik een topic met info erbij zet of gewoon lekker helemaal niks 
maar inderdaad, goed over nagedacht is geen vermeerderen. 
Práááchtig dier 

Chroosje schreef:Oeeeh spannend! Ik ga even berichten teruglezen, ik ben wel benieuwd naar die combi hihi.
# maar even iets wat ik niet snap, er zijn bijvoorbeeld mensen die een prachtige merrie hebben (bijvoorbeeld volbloed arabier, ik noem maar wat), en dan laten ze die dekken door een ezel? Waarom zou je dat doen?
. Chroosje schreef:Oeeeh spannend! Ik ga even berichten teruglezen, ik ben wel benieuwd naar die combi hihi.
# maar even iets wat ik niet snap, er zijn bijvoorbeeld mensen die een prachtige merrie hebben (bijvoorbeeld volbloed arabier, ik noem maar wat), en dan laten ze die dekken door een ezel? Waarom zou je dat doen?