Ik vreesde al zoiets toen ik er zo veel verkocht zag worden op facebook. Maar ontzettend begrijpelijk! Ik heb meer dan genoten en veel geleerd! Voor mij altijd het leukste volgtopic. Geniet van je nieuwe hoofdstuk . En wat fijn dat er nog een paar heerlijk in het weiland bij jou mogen dartelen!
pretty
Geplaatst: 13-09-18 21:57
Heel veel geleerd van jouw topics en vooral ook genoten ervan,dankjewel daarvoor.
Wat een heerlijk koppeltje zo, maar kan me voorstellen dat het op zo’n moment waarop normaal de merries de binnen kwamen wel even extra mist. Voor mij is Isis wel mijn favoriet van je merries .
Cookie loopt er inderdaad ook bij, twijfel heel hard of ik voor haar een plekje bij een fokker moet zoeken omdat het zo'n goede moeder is maar aan de andere kant loopt haar kind Suzie er ook nog bij (bijna 2 jaar en drinkt nog steeds bij Cookie ) en Cookie is hier ook happy in de kudde...
Er lopen er nog 15 maar er gaan nog 2 weg deze maand als het goed is.
En alle hengsten liepen hier al 24/7 buiten hoor maar vaak (deels) in paddocks met schuilstallen en nu heb ik voldoende weilanden vrij dat ze ook op de wei lopen in de winter en dat vinden ze wel fijn. Ze zijn alleen nogal spekkig Maar het gras wordt nu minder en met wat hooi bijvoeren zullen ze straks wel langzaam wat afvallen.