He gatver Nicole. Had op beter nieuws gehoopt. Ik blijf duimen voor je mooie meisje! Sterkte!!
Xivura
Geplaatst: 14-04-16 13:31
Inmiddels is de webcam weer aan en ik zie dat 't veulen wel staat. Dierenarts is er nog bij. Ben benieuwd wat ze nu hebben gedaan en hoe 't veulen er nu aan toe is qua gezondheid..
Nicole, je hebt ook een eigen bedrijf toch? Wat een drukte zal je dan nu hebben om dat er nog bij te runnen zeg ...
He bah wat een pech steeds, het lijkt je niet gegund te zijn zo.. Laten we hopen dat deze AB beter aanslaat en dit dappere meiske zich er gewoon doorheen knokt! Aan haar baasje zal t in ieder geval niet liggen
SpeechLess
Geplaatst: 14-04-16 14:17
Jeetje, wat een zorgen weer zo.. Hopelijk gaat het met deze ab snel beter! Ze ligt nu lekker in het zonnetje(in stal)
Jeetje Nicole ik schrik er toch wel. Ik hoopte zo dat ze lekker met mams buiten konden lopen met dit mooie weer. Wel goed om te zien dat ze toch goed drinkt ondanks de pijn (?) in haar been, en dat ze toch wel goed allert leek als ik zie hoe ze uiteindelijk was toen ze weer stond. Toen ze daar lag, was het wel even slikken. Ik duim echt heel hard voor jou en de beeb, ze lijkt in elk geval een fantastisch lief karakter te hebben!
Bah bah bah, ik was zo blij dat het eindelijk de goede kant op leek te gaan en dan nu weer dit. Hoeveel pech kun je hebben...? Heel veel sterkte en de duimen draaien door!
Ach gut, het arme ding. Je kunt het haar ook niet uitleggen... En wat een gedoe zeg. Hopelijk komt er snel verbetering en kan de knappe dame weer pijnloos rondhuppelen!