Zoals beloofd nog wat foto's van gisteren (mag dat in jouw topic Sandra? T is toch ook een beetje jouw paardje?

Cheveyo kwam vol goede moed de trailer uitgelopen..

Kennismaken en eten met Bikkel samen..

En daarna was hij op slag verliefd op een mooie grote dame in een práchtige groene (en echt helemaal niet vieze....

Hij wilde telkens met haar knuffelen.. Maar dat ging niet zo gemakkelijk, want hij wist niet wáár hij haar dan moest knuffelen, want haar hele lijf is bedekt door die jurk... Moeilijk, moeilijk..

Handig zo'n grote vriendin, daar kan je je mooi achter verstoppen!

Ik was na een paar uurtjes even een vriendin gaan ophalen die graag wilde komen kijken.. In de tussentijd had Cheveyo bedacht dat hij eigenlijk best een stoere hengst is.. Toen ik aan kwam rijden, lag Anne en Cheveyo stond er achter met z'n slurf naar beneden.. Daarna wilde hij aan Bikkel laten zien dat hij hét mannetje was, dus ze hadden even wat onenigheid.. Cheveyo rende naar Bikkel, Bikkel piepte heel hard, Cheveyo schrok daarvan.. En KLAAR..

Zo ging het een paar keer, totdat Anne het gegil beu was en er gewoon tussen ging staan.. Opgelost!
Toen wilde ik nog wat foto's maken, maar Cheveyo vond mij véél te interessant, dus daar zijn alleen zulke plaatjes uitgekomen....

Al met al lijkt het een geslaagde combi te zijn.. Cheveyo is smoorverliefd op Anne en toen ik net wegging van stal stonden ze met z'n drieën dicht bij elkaar te eten

Sorry voor het lange verhaal! Als ik alle foto's op mijn laptop heb staan (gisteren heeft mijn vriendin nog wat foto's gemaakt), dan zal ik een topic openen van deze knappe kerel!