ik sluit me bij de rest aan.... gouden plekje daar bij Keessage...
Mira283
Geplaatst: 07-05-15 22:15
Super zeg San! Gelukkig leef je nog haha. Werd een Appaloosa opgehaald door een stal uit Rockanje moest gelijk terug denken aan de meeting. Nu hopen dat de verkoop wat opbrengt voor Nikan. (Hopelijk ben ik ook goed gekeurd?) En dankzij Sanne druk bezig met het Barock Pinto merrie misschien gekeurd te krijgen
Wat lief Sandra! Ik vind het een hele eer om bij de familie te mogen horen, dus die familie neem ik er graag bij! Ik trek alleen mijn grens bij de eenden.....
TOP San, nu wel rustig aan beginnen en niet direct op full speed he. Pas een beetje op jezelf! Vind het wel ontzettend jammer dat wij niet konden. Had toch echt graag met een aantal mensen kennis gemaakt... Het ziet er in ieder geval heel gezellig en mensenschuw uit =)
Jullie moeten nog even zonder mij doen hoor.....binnenkort praat ik iedereen bij Het gaat geweldig met de veulens...en ik geniet weer en ben even erg druk nieuw plan te lanceren en erna...I'm back in eigen topic
Jasia
Geplaatst: 14-05-15 12:23
Straks meer en betere foto's... Maar Cheveyo is vandaag weer gekomen en t gaat super!!