Wat leuk om ze nog even op foto's te zien, Marije! Bedankt daarvoor (want je hebt vast wel meer dingen te doen ) Tot in november! (Post je de link van het nieuwe topic hier?)
Bedankt voor de leuke reacties! Catootje is een blijvertje, net als Kate. Honeywell doet het prima op de shows dit jaar. Maar ze is wel toe aan vakantie dus ik hoop dat ze zich komend weekend nog even wil gedragen
Snazzy is hopelijk drachtig van Patton. Ze is nog niet gescand. Ik laat ze dit jaar allemaal wat later en uitwendig scannen. Heb er nu 5 gescand en alle 5 drachtig. In december Snazzy en Lizzy nog scannen.
Heel goed! Honey heb ik in 3 classes geshowd en ze is alle 3 de keren reserve kampioen geworden. En dat terwijl Honey op shows de bijnaam kangaroo heeft omdat mevrouw dus echt niet serieus aan de hand kan draven Ze kan dat gewoon niet doen zonder met 4 benen de lucht in te springen en te gillen, zoveel plezier heeft ze dan...
Fred deed het helemaal goed. Zelf heb ik hem 1 keer geshowd en toen werd hij ook reserve kampioen. Daarna is hij in 2 jeugd rubrieken geshowd door kinderen van Sharani en ze werden beide kampioen met hem met echt zware concurrentie van paarden uit Amerika. En daarna showde de zoon van Sharani Fred ook nog in de open class tussen de volwassenen en won daar ook. Aansluitend ook nog eens Grand Champion wat helemaal gaaf was.
Vanmorgen zijn ze lekker de grote kudde in gegaan. Nu tijd om in de stallen grote schoonmaak te gaan houden want voorlopig komt er niets op stal. Alles opruimen, voerhok leeg, alles schoon spuiten en de stallen ook. Daarna de camera's weer aansluiten en dan is het wachten tot 3e week van november tot de eerste merries 's nachts weer op stal komen