Nu hebben de paarden hun waterbak buiten omgegooid, het heeft goed gevroren vannacht en het is dus een ijsbaan
Je dames zien er goed uit! Wild lekker rond
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Odilia en Nigrante lekker aan het werk gezet. Precies als ik met Nigrante bezig ben, gaat het regenen. We zijn niet van suiker, gewoon lekker door gegaan. Wel binnen uitgestapt, was toch wel frisjes buiten om te stappen.
maar hebben jullie een idee hoe ze eruit ziet. Droog glimt ze je tegemoet, voor haar doen ziet ze er top uit

ze dreigt en oren plat in de nek. Uhm hahaha zo is ze altijd. Ze denkt dan dat ze uit stal gehaald wordt voor minder leuke dingen. In de ochtend staat ze klaar om halster aan te doen en naar buiten te gaan. Kom je daarna in haar stal, heeft ze echt zoiets van doei
ze is helemaal niet kwaad, maar veel mensen schrikken daarvan. Snap ik ook wel. Heb haar ondertussen zo lang, en ken haar trekjes nu wel. Ze heeft nog nooit geslagen. Ik zat van de week midden in haar stal, te bekijken hoe de kleine bewoog. Dat vindt Wild helemaal prima.