Even een snelle update want dan ben ik wel even aan een potje suf bankhangen toe

Mevrouw heeft haast denk ik. Haar uier is vanmiddag nog meer gevuld en zeker niet meer teruggelopen.

Als ze net zo doet als gister, a.s. nacht die zuchtbulten die er nu voor hangen er weer in stoppen, komen we een heel eind

En vanavond was wat eruit kwam niet meer volledig doorzichtig..

Ph vind ik stomme dingen, ik kan er niks mee, het is niet meer donkergroen maar wat het wel zou moeten zijn, geen idee

Kruim had vanmiddag mazzel, de kleindochter van de vrouw die naast mijn land woont kwam langs, dus dat was weer een heerlijk maximaal kriebelpoetsbeurtje

Wat me wel opviel, is dat ze erg veel met haar achterbenen over elkaar heen stond te jeuken, iemand die dit herkent? Ja het is jeuk, maar is dit iets wat gebruikelijk is aan einde van de dracht? Ze doet het normaal gesproken niet...
Ik heb het veulen afgelopen 2 dagen niet veel meer zien schoppen trouwens, het is zeker geen stuiterbal meer, zo af en toe zie ik nog even 1 hobbeltje.
Tot zover de vorderingen. We zijn er nog niet denk ik, maar zoals het nu gaat denk ik ook niet dat het nog langer dan een week gaat duren dus ik denk dat ik mijn werk maar vraag om a.s. week thuis te werken