Ik durf het niet te hard te roepen maar ik denk dat het vanavond/vanacht word.De melk is zoet en ze mest heel veel
Ik heb liever dat ze het vanavond laat doet Ik moet zo nog even een paar uurtjes werken.Gisteren was het van 19.45 tm 21.15 dus hopelijk vandaag ook op tijd.
Geen idee, gezien het gedrag vandaag verwacht ik het haast wel vanacht maar zoals ze er nu bij staat kan het zo een dag langer duren.Vandaag maar liefst 18 hopen mest weg geschept,absurd veel en deze laatste hoop was ook iets slapper dan de rest.
Ik weet het niet haha,ze staat nu ook op der dooie gemak hooi te eten alsof er niks aan de hand is.Ze word ook nooit mega onrustig dus het is lastig te peilen wat ze gaat doen.De melk is in elk geval heel erg plakkerig, zoals honing
Nou idd ik ga echt niet uit van donderdag de uitgerekende datum, dat kan ze nooit meer halen.Kijk het maar 1 dag tegelijk aan,heb nu een week vakantie dus kan nog volop genieten.
Guess what! Geen veulen vanacht...wel een hoop mest weer waar ze ook lekker in is gaan liggen.Vol is vol he pepper!