Wat een mijlpaal is de helft zeg. Ben ook wel benieuwd of dat dan de groei van de buik tegen gaat. Anders moet ik die van mij misschien toch ook nog eens proberen om wat beweging te gaan geven nu we nog redelijk in 't begin zijn haha.
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-20 13:56
Fi is gisteren naar stal gegaan. Zo kan ik iedere dag naar haar toe (600 meter van mijn huis) en ze staat hier nog zo’n 6 uur per dag buiten.
Ik heb Fi vandaag voor het eerst weer even gelongeerd. Prima kleine binnenbak waardoor ik haar los kon longeren (beter voor mijn heup). Geloof me dat ik haar superstrak ga krijgen (ik ben alleen wel doodop nu )
Ze was vandaag een beetje onrustig toen ik haar been afspoot. En volgens mij zag ik toen wat gestuiter voor haar uier. Maar het is zo licht, dat ik iedere keer denk dat het beweegt, omdat Fi beweegt. Maar ze stond helemaal stil
BL, jij wil een kitten, ik wil een konijn! Is jouw veulen voor de verkoop trouwens?
Sorry voor mijn dramatisch late reactie... Ik weet nog niet zeker of t voor de verkoop is... als t aan m’n zus ligt sowieso wel... als t aan m’n vriend ligt niet... Ik weet t zelf nog niet
Zo en nu ga ik gauw ff bijlezen
En ze is nu lekker over de helft! Gaat t hard hè!? Wat blijft ze een prachtige merrie! Op zoiets hoop ik uit Kate... gelukkig gaat t met jou ook steeds een beetje beter! Fijn om te lezen
Zo leuk dat je nu in de fase zit dat je iets gaat voelen! Ze groeit ineens echt rap zeg. Ik zit zo te focussen op het stukje dat ik nu een konijn wil, dat ik eigenlijk gewoon de 4 maanden ben vergeten.
Ze wordt nu ineens echt babyrond ipv grasrond inderdaad. Ik wil proberen haar zo veel mogelijk te longeren om zo weer lekker wat spieren en conditie te kweken, maar Muronia, je hebt gelijk. Ik heb haar zondag en maandag gelongeerd en ik heb echt heel veel pijn gehad Of dat nou puur door het longeren kwam, of icm de fysio weet ik niet, maar dit was niet grappig. Dus gisteren maar gewoon beetje gespeeld in de bak en ik longeer haar niet meer op de dagen dat ik naar de fysio moet.
BL, ja, schaam je! (en waar blijft jouw volgtopic?) Hahaha, lekker antwoord. Voor de verkoop? Ja, nee, ik weet het niet Ik hoop met je mee dat jij een FiValk krijgt
Oooo Selente... blijf nou scherp! Je bent de 4 maandenfoto dus ook vergeten. Ga snel maken vandaag! Ik heb over 4 dagen een Beagle
Hahaha, ik ben er toevallig wel geweest! Maar niet met de bewuste gedachte dat het 4 maanden was. Dus stiekem heb ik er wel een.
Ik begrijp het wel hoor... dat je weer lekker je ding wilt kunnen doen, je merkt pas hoeveel je doet als je beperkt wordt in je bewegingen. Vriendin van mij liep zichzelf ook voorbij toen ze 2 nieuwe heupen had. Paarden zijn toch ook veel te leuk om van weg te blijven.
Selente, ja inderdaad en op een gegeven moment ben je de berperkingen en de pijn ook zat en wil je gewoon weer doen wat je wil doen. Vandaag weer fysio, dus ik zal me gedragen bij Fi
BL, ik ben benieuwd of de baby blijft! Luisteren naar mijn lichaam vind ik lastig, maar ik doe mijn best (door Fi vandaag niet te longeren)
Ja, doe het!! Je hebt alvast een paar volgers
En ik wil nog iets met jullie delen.
Na lang wachten kwam dit gisteren eindelijk binnen. Ik ben er zo blij mee! Gemaakt van één van de ijzers die Daisy als laatste gedragen heeft
Om precies die reden had ik met mijn operatie mn paard bij een toenmalige vriendin gezet zodat ik mijn eigen revalidatie niet in de weg zat. Maar kan niet zeggen dat dat voor haar zo goed heeft uitgepakt...
Dat is inderdaad een prachtig aandenken aan je merrie! Zo blijft ze altijd schitteren.
Nee, dat was inderdaad niet best. Doe ik ook niet meer zo snel een tweede keer. Gelukkig is ze gewoon nog bij me, daar ben ik in ieder geval al blij mee.
Daar had ik het vrijdag ook met een vriendin over. Als ik naast Fi sta, is het veulen zó dichtbij, 30, 40 cm van mijn hand vandaan als ik mijn hand op haar buik leg? Maar het is nog zó vreselijk ver weg! Ik wil ook echt kijken! Aan de andere kant: wat als ik dan zie dat het een hengstje is? Vind ik de rest van haar dracht dan minder mooi, omdat ik het veulen dan verkoop? Die verrassing tijdens de geboorte is natuurlijk prachtig! Eerst de kleur van de hoefjes. Zijn ze wit? Zijn de benen dan ook wit? Dan het neusje. Is het wit? Komt er een bles? Wat voor kleur is de vacht?? En dan het staartje optillen... merrie? Hengst?? Heerlijk!! Ik kan echt niet wachten!!