. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.

. Stond ze me zo aan te kijken met haar puppieoogjes oeps had ik de verkeerde vast?

uhm je hebt toch wel even laten weten dat ze dat niet mag doen...
Fotsy schreef:Ja he hij is echt gaaf vind ik.
Allez we zitten terug tussen de 7 en 6.5 met testje das goed. Oh andere was van men tong om te zien of ze nog goed werken want uiteindelijk zijn mijn strips al paar jaar oud.
[ [url=m/1L65x7.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ze heeft me net gebeten bij het binnenzetten. Ja het was dat of Uinta laten afkloppen en bijten. Die was achter men rug om in haar stal geglipt. Man man dan breekt de hel los hoor. Haar stal is heilig. Dus moest ingrijpen, want merries onder elkaar. Stond ze me zo aan te kijken met haar puppieoogjes oeps had ik de verkeerde vast?
![]()
Grrrr iedereen weet dat nochtans uit Jessie haar stal moet je uitblijven maar Uinta is echt wel ne doorzetter en probeerder. Hoop dat ze het nu geleerd heeft want ze heeft zelf ook nog ferme beet gekregen op haar gat en viel tegen de eetbakken. Door mijn interventie kon ze nog net recht en de stal uitglippen.
Waarom ben ik nu weer zo zot van merrie’s?
Het ziet er pijnlijker uit dan het is
Spoiler:
[ [url=m/40AKc1.jpg]Afbeelding[/url] ]
en zeker met de dracht is Jessie uberbitch geworden. Nu niet naar mij hoor, ze is heel lief en knuffelig maar de rest blijf uit de buurt als er eten is of baas. Nu ik sprong er ook wel tussen en van zo dicht denk ik niet dat ze me direct gezien had. (Ja Uinta lag daar wel dus moest ze even de kans geven recht te kunnen en weg te rennen.
en dat hebben ze geweten. Stonden allemaal netjes te wachten in hun stal en Jessie begon zelfs niet direct te eten.
ClauH schreef:Oeiiiii dat ziet er pijnlijk uit …….
Mijn merrie heef tijdens de dracht bijna mijn tepel eraf gebeten![]()
Dat was pijnlijker dan het eruit zag
Citaat:Jeetje das wel heel pijnlijk zeg. Allemaal goed gekomen?