Nog niks helaas.. Maar de melk loopt eruit, er gaan een soort schokken door haar buik, dus het zal vast niet heel lang meer duren (hoop ik, want ik ben inmiddels vanaf vrijdagochtend wakker )
Aleeyah is inmiddels bevallen van een, hoe kan het ook anders, hengst veulen. Een zeer groot veulen, het was dan ook een vrij zware bevalling. Aleeyah doet het op zich goed, ze vind het allemaal wel heel vreemd nog, en het drinken gaat nog niet. Hij heeft een apart kleurtje, wordt uiteindelijk schimmel, maar is nu vos rabicano zo te zien. Rabicano had ik niet echt verwacht eigenlijk, moet nog eens goed kijken waar dat precies vandaan komt
DA is om 4 uur nog geweest, heeft Aleeyah pijnstilling en verdoving gegeven. Zo had de kleine alle tijd om te zoeken en uiteindelijk dronk hij zelfstandig. Met de hand was er eigenlijk niks meer uit te krijgen, en natuurlijk sowieso ontzettend fijn dat hij nu zelf drinkt. Had alleen het gevoel dat de DA vond dat ik me een beetje aanstelde ofzo. Maar ben blij dat hij toen gewoon zelf kon drinken.
Nu na 2 uurtjes mezelf maar weer eens uit bed schoppen en gaan kijken hoe het is