Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Caitlin_K schreef:Ik heb een zilverzwarte, maar de mijne was veel grijzer (nakomeling van Kalibur).
Hij heeft wel een ontdeugend bekkie zeg!!!
_xDyan schreef:Caitlin_K schreef:Ik heb een zilverzwarte, maar de mijne was veel grijzer (nakomeling van Kalibur).
Hij heeft wel een ontdeugend bekkie zeg!!!
Ilaya? Was die niet Silverbay? Zilverbruin?
Het maakt mij niet uit maar omdat ik allemaal opmerkingen krijg van “oh welke kleur is hij? Hij is zo grijs!” “Die wordt schimmel denk! (Terwijl ouders N/N zijn voor schimmel)” “dat zwarte veulen van die was heel anders, dat zwarte veulen leek haast bruin”
En ook als je kijk naar al die zilverappels, ze zijn allemaal ook wel weer anders hè, die zilveren gloed doet me echt twijfelen gewoon.. maar we gaan het zien
Caitlin_K schreef:_xDyan schreef:Ilaya? Was die niet Silverbay? Zilverbruin?
Het maakt mij niet uit maar omdat ik allemaal opmerkingen krijg van “oh welke kleur is hij? Hij is zo grijs!” “Die wordt schimmel denk! (Terwijl ouders N/N zijn voor schimmel)” “dat zwarte veulen van die was heel anders, dat zwarte veulen leek haast bruin”
En ook als je kijk naar al die zilverappels, ze zijn allemaal ook wel weer anders hè, die zilveren gloed doet me echt twijfelen gewoon.. maar we gaan het zien
Nee, Ilayla is getest als zwart. Ilay is Ee aa , ik heb haar slechts op Agouti en Extenstie laten testen.
Zilver draagt ze sowieso, en niet dubbel, want haar moeder droeg geen zilver.
[ [url=m/sn91At.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet haar echt maar eens opzoeken en kijken wat Kalibur daarin heeft gestopt van zichzelf
mooi koppie ook
__Suzanne__ schreef:Hij is echt zo leukmooi koppie ook

Jolynne schreef:Ben echt benieuwd naar hem!
We zullen in dezelfde reeks zitten
, meer foto´s aub