Ik kan er nog steeds niet over uit wat voor mazzelaar ik ben!
En het was echt zo onverwacht! Ze heeft ook echt een uier wat je moet zoeken, veulen had er duidelijk ook moeite mee, maar het is nu gevonden! (blij dat het overdag was, was zeker kapot geweest als dit snachts was geweest)
Haar moeder had ook altijd vrij klein uier, maar nu zag het er echt niet uit alsof het zo ver was.
Had haar wel sinds zondag op het weiland achter huis omdat ze veranderde... nou ook geen dag te vroeg dus!!
Ik was vanmiddag niet eens thuis, kreeg app met VEULEN IS ER... nou ik geloofde dat dus ook 200% niet hihi. Ze hebben hier wel eens vaker van die flauwe grappen. Maar goed, je weet maar nooit, wel als een speer naar huis natuurlijk. En ja hoor... vers van het land geplukt en in de box.
Rose wilde het op het weiland al inpikken, dat was niet echt de bedoeling natuurlijk.
Heb moeder en dochter nu mooi samen op stal. Lekker rustig. Rose moet nog minimaal 19 dagen dus die mag even buiten blijven met Auri. Ze was redelijk hysterisch aan het doen toen ze wel naast Nina op stal stond, was niet echt bevorderlijk voor de rust. Nu buiten met Auri en het is langzaam aan weer rustig geworden.
Maar goh... wat kun je blij worden wanneer alles gewoon goed gaat! En dan ook nog zo'n fantastisch veulen...
Uitrusten na het vinden van het uier 

Filmpje om blij van te worden